וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר כבר החלה לחגוג את האליפות, קונטה צהל והודה: שמנו קץ לשלטון יובה

הנראזורי עדיין לא הבטיחו רשמית את הסקודטו אבל החגיגות החלו, המאמן מסביר מה הופך את האליפות הזאת למיוחדת ומודה: "לא היה קל להיכנס ללב של אוהדי אינטר"

שחקני אינטר חוגגים את האליפות הקרבה בחדר ההלבשה/INTER, אתר רשמי

אינטר אומנם עדיין לא זכתה רשמית באליפות, אבל הנראזורי מרגישים את זה מתקרב. אתמול (שבת) מוליכת הליגה האיטלקית גברה 0:2 על קרוטונה ותוכל להבטיח הערב את האליפות אם אטאלנטה לא תנצח את ססאולו, אבל גם אם זה לא רשמי וסופי החגיגות בחדר ההלבשה של אינטר החלו עם סיום המשחק - לאור העובדה שאינטר מוליכה על אטאלנטה ב-14 נקודות הפרש ונותרו לה רק 15 נקודות בקופה. שחקני הקבוצה החלו לחגוג באוטובוס ולשיר שירי ניצחון, השפריצו מים זה על זה בחדר ההלבשה כשגם המאמן אנטוניו קונטה מצטרף לחגיגה.

קונטה, שכבר זכה באליפויות בצ'לסי וביובנטוס, לא הסתיר את ההתרגשות: "העונה הזאת כללה התפתחות שלנו, בעיקר מבחינה מנטאלית. אנחנו יודעים שזו עונה היסטורית, כי אנחנו שמים קץ לשלטון של תשע שנים (של יובנטוס). זה מספק, ומגיעות לשחקנים כל המחמאות והברכות".

מאז ה-22 בנובמבר, אינטר עם 22 ניצחנוות, 4 תיקו והפסד אחד בלבד לסמפדוריה. "לא כל אחד יכול לעבור מסע כזה", אמר קונטה, "אמרתי לשחקנים - אם תזכו באליפות, תוכלו להיכנס לספרי ההיסטוריה של המועדון. אם לא, תוכלו לתת כאן שלוש או שבע שנים ולהיות כמו רבים אחרים. לא הייתי צריך להתאמץ כדי לשכנע אותם".

קונטה לא היה אהוב במיוחד בקרב אוהדי אינטר בעקבות התקופה שלו ביובה, והודה: "קיבלתי החלטה קשה להגיע לכאן. הרבה אחרים היו מעדיפים להתחבא מאחורי ההיסטוריה, אבל אני אוהב אתגרים. אני נשאר אוהד של כל קבוצה שבה עבדתי, אבל אני האוהד האולטימטיבי של הקבוצה שבה אני נמצא כרגע, תמיד. לא היה קל להיכנס ללב של אוהדי אינטר, אבל תמיד נתתי את כולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully