וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרחק שישה משחקים מדאבל "בלתי אפשרי": ריאל חוגגת, ומהללת את מיליטאו

הבלאנקוס צימקו שוב את הפער מאתלטיקו לשתי נקודות, בתקשורת המדרידאית התלהבו: "אם זה ייגמר באליפות, זו יהיה אחד התארים המרשימים בתולדות הענף". הבלם שכבש סחט מחמאות, ורק רפאל וראן מדאיג, ובספק לצ'לסי למרות שזידאן טוען: "הפציעה לא רצינית"

המאבק המשולש על האליפות בספרד נמשך. אחרי המעידה של ברצלונה והניצחון הקשה של אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד גברה אמש (שבת) 0:2 על אוסאסונה בביתה וצימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות. רגע לפני משחק הגומלין מול צ'לסי בחצי גמר ליגת אלופות, הבלאנקוס התקשו מול היריבה המשוחררת וחסרת היומרות שלהם. אלא שאדר מיליטאו שבר את הקרח עם נגיחה בדקה ה-75 וקאסמירו חתם כעבור חמש דקות. אלא שמהמשחק הזה יצאו גם חדשות רעות. רפאל וראן התלונן על כאבים ברגלו הימנית והוחלף במחצית על ידי נאצ'ו. וראן יעבור בדיקות בהמשך היום, אבל הסיכוי שהוא יהיה כשיר לצ'לסי נמוך מאוד. מי שעשוי לחזור לסגל הוא הקפטן סרחיו ראמוס שכבר חזר לאימונים.

מה נותר למוליכות עד לסיום העונה?

אתלטיקו מדריד:

ברצלונה (חוץ)
ריאל סוסיאדד (בית)
אוסאסונה (בית)
ויאדוליד (חוץ)

ריאל מדריד:

סביליה (בית)
גרנאדה (חוץ)
אתלטיק בילבאו (חוץ)
ויאריאל (בית)

ברצלונה:

ולנסיה (חוץ)


אתלטיקו מדריד (בית)
לבנטה (חוץ)
סלטה ויגו (בית)
אייבר (חוץ)

סביליה:

אתלטיק בילבאו (בית)
ריאל מדריד (חוץ)
ולנסיה (בית)
ויאריאל (חוץ)
אלאבס (בית)

אדר מיליטאו ריאל מדריד. רויטרס
יפתחו יחד גם מול צ'לסי? מיליטאו ונאצ'ו/רויטרס

זינדין זידאן שידר ביטחון לאחר המשחק ואמר: "נעשה את הכול כדי לזכות באליפות, אני יכול להבטיח את זה. יש לנו עוד חמישה משחקים לסוף העונה ונילחם עד הסוף. לא אומר שננצח את כל המשחקים שנותרו לנו, אבל אנחנו נעשה כל שביכולתנו".

זידאן התייחס לפציעה של רפאל וראן ואמר ש"לדעתי, זו לא פציעה רצינית. ככה לפחות רפאל אמר לי בעצמו בסיום. הוא הרגיש כאבים, אבל לא ידע אם זו פציעה של ממש. בקרוב נדע"

על אדן הזאר שחזר להרכב סוף סוף: "הוא משחק טוב מאוד, אני שמח על איך שהוא שיחק. עכשיו זה הזמן לנוח כדי להיות מוכן למשחק מול צ'לסי".

אדר מיליטאו כובש אחד השערים אמר לאחר המשחק: "אני עובד קשה מאוד כדי להגיע לרמות האלו, כקבוצה אנחנו יכולים לשחק טוב יותר".

בתקשורת המדרידאית חגגו את הניצחון של ריאל וב"מארקה" ציינו ש"זידאן רחוק שישה משחקים בלבד מדאבל בלתי אפשרי".

"כנגד כל הסיכויים, ריאל מגיעה לישורת האחרונה של הליגה במרחק נגיעה מאתלטיקו מדריד, ועכשיו היא חושבת על זכייה בכל הקופה - גם אליפות, וגם ליגת האלופות", כתבו. "אם ריאל תזכה באליפות, זו תהיה אחת הזכיות הכי מרשימות בתולדות הענף. הבלאנקוס התמודדו לאורך כל הדרך עם פציעות וקשיים, אבל צלחו הכל".

ב"אס" ציינו לטובה את אדר מיליטאו, שהיה אחד המצטיינים אמש. בכותרת הראשית של האתר המדרידאי כינו אותו "החתמת החורף של ריאל מדריד", וכתבו ש"לברזילאי לקח שנה וחצי להתאקלם, אבל לאחרונה הוא הפך לבאנקר בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully