וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס עקץ: "הפועל תל אביב חוגגת את מקום 10 ואנחנו מאוכזבים ממקום 4"

1.5.2021 / 23:27

"קבוצה קטנה יותר ניצחה קבוצה גדולה", אמר מאמן הפועל חולון לאחר המשחק הסוער בדרייב אין. עוזרו של פרנקו: "לא אהבתי מה שהקהל עשה"

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון מרשים לאדומים. מדר חוגג/ברני ארדוב

שחקני הפועל תל אביב חגגו על הפרקט הערב (שבת) בדרייב אין לאחר הניצחון המרשים 98:104 על הפועל חולון. הקבוצה של דני פרנקו נתנה קצת כבוד בהתחלה לזוכה הטרייה בליגה הבלקנית ונלקעה לפיגור דו ספרתי במהלך הרבע הראשון. אט אט חזרו האדומים למשחק ואף קבעו מהפך, זאת למרות הרחקה של מאמנם שספג שתי עבירות טכניות לחובתו וסיים את דרכו במשחק. ים מדר (23) הוליך שישה שחקנים בספרות כפולות, והפועל תל אביב תנסה לשפר עמדות במהלך הבית התחתון בתקווה להשתחל לפלייאוף.

"לא עשינו כלום, ניצחון גדול ואתם חלק גדול ממנו", אמר מדר לאוהדים, "אנחנו צריכים אתכם איתנו, בלי יותר מדי להשתגע, יש לנו ארבעה משחקים, צריכים אתכם איתנו".

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
הרוחות סערו, כרגיל. דדאס/דני מרון

ברק לדרר, שעמד על הקווים לאחר הרחקת פרנקו וזכה בסיום לחיבוק חם מהמאמן הראשי, סיכם את המשחק הסוער: "מה קרה? האווירה פה וגם הקהל, למרות שאני לא אוהב מה שהם עשו. החבר'ה מספיק בוגרים ועם ניסיון והבינו שהמשחק הוא עליהם. הם הרימו את הרמה, בעיקר את האגרסיביות. בהתחלה זה היה נראה שאנחנו הולכים לערב ארוך ולא בפן החיובי. דני פרגן לי מאוד. חיפה קבוצה מצוינת, הרצליה קבוצה מצוינת, זו ליגה קשה מאוד, כל משחק חשוב וכל משחק יכול לשנות. אם לא ננצח את הרצליה ביום רביעי, הניצחון הזה לא שווה כלום".

מנגד, אמר המאמן המפסיד סטפנוס דדאס: "כולם ראו שיש לנו איכות כשאנחנו משחקים כדורסל, אני לא אומר שהפסדנו בגלל מה שקרה, אבל המשחק היה שעתיים וחצי, וקשה לשמור על ריכוז. ראיתם את ההבדל בין קבוצה שרצה לאליפות לקבוצה שרוצה לשרוד, אני לא אומר שלא הגיע להם לנצח, כי כשרוצים להישאר בליגה הכל חשוב. ביוון, אחרי שזורקים פעם שנייה, מוציאים את האוהדים, אחרי שאנחנו לא משחקים הגנה טובה אני לא רוצה לדבר על האוהדים.

"כששיחקנו כדורסל ראיתם מי הקבוצה היותר טובה, העונה יש הבדלים בין הקבוצות, הם חוגגים את המקום העשירי ואנחנו מאוכזבים מהמקום הרביעי. זה ההבדל, קבוצה קטנה יותר ניצחה קבוצה יותר גדולה. אנחנו עייפים, היתה לנו בעיית עבירות. כל חילוף השחקנים הולכים לפיזיותרפיסט, קשה לשחק ככה. אחרי ליגת האלופות נשחק עם יותר ריכוז בליגה, לא ששיחקנו רע, אבל קשה להסביר לשחקנים כמה כל משחק חשוב. ים מדר הוא שחקן טוב מאוד, יש לכם אותו ואת דוברת, זה טוב מאוד לכדורסל הישראלי. הוא שחקן טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully