וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר מאושר: "משחק אדיר שלנו, השחקנים עלו בטירוף"

עודכן לאחרונה: 1.5.2021 / 23:45

מאמן מכבי חיפה עשה צעד נוסף אל עבר האליפות: "זאת עונה כזאת שאנחנו מקשים על עצמנו, בסדר, כנראה שזה צריך ללכת קשה. קשה לתאר את ההרגשה שהקהל נתן לנו". ג'וש כהן על הפנדלים: "שילוב של קצת מזל וקצת ביטחון, זה כל מה שצריך"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:1/ספורט1
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. דני מרון
זה מתקרב. בכר/דני מרון

מכבי חיפה מריחה את האליפות. הקבוצה של ברק בכר ניצחה הערב (שבת) 1:2 את מכבי פתח תקוה והגדילה זמנית את הפער ממכבי תל אביב בפסגה לחמש נקודות. שני תרגילי קרן של הירוקים הניבו שערים, כשאצילי בישל ללביא (18) ולפלאניץ' (49). שער מוקדם יותר של פלאניץ' נפסל ב-VAR ואז הבלם גרם לפנדל, אבל ג'וש כהן עצר בפעם הרביעית העונה (29) אחרי שהוציא לפני כן מהחיבורים כדור של בלוריאן. גם שער של אצילי (53) נפסל ב-VAR ואז בדקה ה-89 סאן מנחם כבש שער עצמי אומלל אחרי שניסה לנגוח את הכדור לעבר ג'וש כהן, שלא היה מוכן לזה. הירוקים נלחצו לשערם מול קבוצה שמתמחה בהבקעה בשערים בתוספת הזמן, אבל הצליחו לעמוד בפרץ ולהשיג שלוש נקודות יקרות מפז.

"אלה ימים לא קלים, אנחנו משתדלים להיות מאופקים ומשתתפים בצער המשפחות", פתח ברק בכר את דבריו. על המשחק עצמו אמר: "זאת עונה כזאת שאנחנו מקשים על עצמנו, בסדר, כנראה שזה צריך ללכת קשה. אני לא רוצה להתייחס עכשיו לקושי אלא למשחק - באנו עם הכנה מצוינת, משחק לא קל מול קבוצה שתמיד היה קשה איתה. עשינו את הדברים נכון וטוב והיינו צריכים לנצח בתוצאה הרבה יותר גבוהה. ספגנו שער מטעות, שיכולה לקרות, אבל עמדנו טוב מאוד בהגנה והתקפית עשינו דברים נכונים מאוד. למרות הלחץ, עשינו משחק אדיר מבחינה מקצועית, הרבה בזכות הקהל האדיר הזה שתמך בנו. קשה לתאר את ההרגשה הזאת. השחקנים עלו בטירוף היום".

על ג'וש כהן, שהדף פנדל רביעי העונה, אמר המאמן הירוק: "כל הפנדלים שהוא עוצר הוא עוצר במומנטום טוב שלנו, וזה יכול לשנות את כל המשחק. הוא מוכן, צריך לפרגן גם למאמן השוערים שמכין אותו, לא סתם הוא מזנק למקומות הנכונים, ורק שימשיך ככה".

שוער מכבי חיפה ג'וש כהן. אודי ציטיאט
זכה למחמאות ממאמנו. ג'וש כהן/אודי ציטיאט

על משחק העונה בשבוע הבא אמר המאמן: "כל משחק יכול להכריע אליפות, גם המשחק היום היה מאוד חשוב. נשארו עוד ארבעה משחקים ואחד מהם הוא בבלומפילד, יש לנו שמונה ימים להתכונן הכי טוב שאפשר. אין שום שדים ואין שום רוחות, נבוא כמו שהתכוננו היום ובשבוע שעבר. גם מכבי פתח תקוה טובה וגם הפועל באר שבע טובה, כל הפלייאוף הזה הוא קשה מאוד".

ג'וש כהן, שהציל פנדל רביעי העונה, הוסיף: "יש לי מזל, יש לי תחושה, אני הולך איתה ולפעמים המזל מאיר לי פנים. זה קצת מזל וקצת ביטחון, זה כל מה שצריך. נחגוג הערב, אלה שלוש נקודות חשובות, ואז נחזור לעבודה בהמשך השבוע. נתייחס למכבי תל אביב כל עוד משחק, נתכונן אליו כמו לכל משחק אחר. הקהל מדהים, אני מת על האוהדים, הם צעקו כל כך חזק".

מנגד, המאמן המפסיד גיא לוזון סיכם ואמר: "היה משחק פחות טוב שלנו במחצית הראשונה. ככל שהמחצית השנייה התקדמה אז השתפרנו ביכולת. זו פריבילגיה גדולה מדי להחמיץ שני פנדלים במשחקי בית. ככל שנקפו הדקות השתפרנו, היינו טובים והתחלנו ליזום וליצור. מכבי חיפה הייתה טובה יותר וניצחה בצדק. לא יכולים לספוג שני שערים במצבים נייחים. זה חלק מהכדורגל. בראש אנחנו חזקים מאוד, כי קבוצה חלשה בראש מפסידה פה 5:0. אני לא חושב שיש איזו שהיא בעיה בראש".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אודי ציטיאט
חגיגות גדולות בסיום/אודי ציטיאט

מה נותר לשתי המוליכות עד לסיום העונה?

מכבי חיפה:

מכבי תל אביב (חוץ)
מ.ס. אשדוד (בית)
עירוני קרית שמונה (חוץ)
הפועל באר שבע (בית)

מכבי תל אביב:

הפועל באר שבע (חוץ)
מכבי חיפה (בית)
מכבי פתח תקוה (חוץ)
מ.ס. אשדוד (חוץ)
עירוני קרית שמונה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully