וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוורפן הפסידה בקרב צמרת, בבלגיה מנתחים: "חסרונו של ליאור רפאלוב הורגש"

קבוצתו של הקשר שהודיעה שהוא לא ישחק עד לתום העונה ספגה 3:2 מגנק בקרב על המקום השני, בתקשורת המקומית מודים: "רפאלוב תמיד זה שנותן את הפס האחרון, הוא בהחלט היה חסר". קפטן אנדרלכט: "הוא מתאים לנו מאוד"

ליאור רפאלוב כובש מול גלאזגו ריינג'רס בליגה האירופית/ספורט1

אחרי שהחליטה שלא לאפשר לליאור רפאלוב לשחק עד לתום העונה, אנטוורפן הגיעה אמש (שישי) למשחק הביתי שלה מול גנק ללא הקשר הוותיק בסגל, כשהיא בכושר מצוין עם ארבעה ניצחונות בחמשת משחקי הליגה האחרונים, אך בסופו של דבר הפסידה 3:2 ליריבה בקרב על המקום השני.

באחד העיתונים הגדולים בבלגיה טענו ש"רפאלוב הוא תמיד השחקן שנותן את הפס האחרון לשער, וחסרונו בהחלט הורגש". במשחק הקרוב תפגוש אנטרוופן את לא אחרת מאשר קבוצתו הבאה של רפאלוב, אנדרלכט, אליה יעבור הקשר עם סיום העונה.

גם קפטן אנדרלכט סמבי לוקונגו דיבר על הקשר והחמיא למי שצפוי להיות חברו להרכב בעונה הבאה: "ברור שאני שמח שהוא מצטרף. הוא מתאים לנו מאוד כי הוא שחקן מנוסה וכישרוני. אין ספק שהוא יתרום להתקדמות שלנו".

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. BSR Agency, GettyImages
אנטוורפן התקשתה בלעדיו. רפאלוב/GettyImages, BSR Agency

עוד לפני המשחק מול גנק, בבלגיה התקשו להבין מדוע החליטה אנטוורפן להשאיר את רפאלוב מחוץ לסגל עד לתום העונה. הפרשנים ווסלי סונק ומו מסודי דיברו על ההחלטה ברדיו הבלגי והסכימו שהמהלך יפגע אך ורק באנטוורפן, שמתמודדת על המקום השני בטבלה. "רפאלוב שחקן מחויב מאוד, גם אם חתם בקבוצה אחרת. היו לנו שנים נהדרות באנטוורפן ואני בטוח שהוא היה רוצה לסיים אותן בצורה יפה. לכן ההחלטה הזו כל כך לא מובנת", אמרו. "למה לא מאפשרים לרפאלוב להוכיח שהוא נאמן למעסיקים שלו עד הרגע האחרון? זאת בעיה קשה מאוד, ואנטוורפן היא המפסידה היחידה".

לדבריהם של הפרשנים, "אנדרלכט בטוח לא תתחרט על זה. המתחרה הישירה שלה המקום השני בטבלה מוותרת על אחד השחקנים הכי טובים שלה, ויורה לעצמה ברגל. ובנוסף, השחקן שהחתימה יוכל להימנע כעת מפציעות. יש יותר טוב מזה?

"רפאלוב היה נותן את כל כולו, זה בטוח. הוא שחקן מפתח באנטוורפן, ותמיד רוצה לנצח. ועכשיו הוא יוצא לחופשה של שישה שבועות, ומה הוא יעשה בה? יתאמן לחינם? זה לא ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully