וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניימאר כבש ובישל, אך ליל הצליחה לחזור לפסגת הטבלה

הכוכב מצא את הרשת בליגה אחרי כשלושה חודשים וגם הכין למרקיניוס ב-1:2 של פ.ס.ז' על לאנס, המוליכה חזרה למקום הראשון עם 0:2 על ניס

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
עשה סוף לבצורת בליגה. ניימאר/רויטרס

המתח בצמרת הליגה הצרפתית נמשך גם במחזור ה-35, כאשר פריז סן ז'רמן עלתה מוקדם יותר זמנית לפסגה עם 1:2 על לאנס, אך איבדה אותה לליל הנהדרת שניצחה בביתה 0:2 את ניס. מארסיי אכזבה ביום שישי כשסיימה ב-1:1 ביתי מול שטרסבורג מהתחתית.

מרקיניוס שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
לא רק בליגת האלופות. מרקיניוס חוגג/רויטרס

פריז סן ז'רמן - לאנס 1:2

אחרי אכזבת ההפסד הביתי למנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות ולפני הגומלין, פריז סן ז'רמן השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות והעבירה את הלחץ לליל. מאוריסיו פוצ'טינו ביצע שישה שינויים בהרכב: קיליאן אמבפה נעדר בגלל פציעה, אלסנדרו פלורנצי ולאנדרו פארדס ישבו ביציע ואנחל די מריה, מרקו וראטי ומיטשל באקר על הספסל. ניימאר דווקא פתח, ובדקה ה-33 שבר בצורת בת כשלושה חודשים וציין את שערו השביעי בסך הכול העונה בליג 1, אחרי שיוליאן דראקסלר ניצל טעות לא אופיינית של פקונדו מדינה. מרקיניוס שוב מצא את הרשת בנגיחה, הפעם אחרי קרן של ניימאר בדקה ה-59, ושתי דקות לאחר מכן ארנו קלימואנדו המושאל מפ.ס.ז' בישל לאיגנסיוס גנאגו שצימק. וראטי נכנס כמחליף והפך לשיאן ההופעות מבין הזרים, עם 345 משחקים במדי הקבוצה מבירת צרפת, אחרי שעקף את הבוסני סאפט סושיץ'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני ליל חוגגים. Matthieu Mirville/Icon Sport, GettyImages
איזו עונה נהדרת. ליל חוגגת/GettyImages, Matthieu Mirville/Icon Sport

ליל - ניס 0:2

הפתעת העונה הוכיחה פעם נוספת כמה אופי יש לה, כשעמדה בלחץ וחזרה לפסגת הטבלה. בוראק אילמז המשיך את העונה המופלאה שלו כשכבש ראשון (13) עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה, בן ארצו זקי צ'ליק הכפיל עם בעיטה נפלאה מהאוויר (56). המשחקים שנותרו לליל עד תום העונה כדי להשלים אליפות סנסציונית: לאנס (חוץ), סנט אטיין (בית), אנז'ה (חוץ).

ארקדיוש מיליק שחקן מארסיי. Daniel Cole, AP
לא הצליחו לנצח. מיליק/AP, Daniel Cole

מארסיי - שטרסבורג 1:1

הדרומיים נעצרו אחרי שני ניצחונות ברציפות וגם נקודה אחת הם השיגו בזכות שער מאוחר מאוד. סטפן מיטרוביץ' סידר יתרון לשטרסבורג בדקה ה-73, אבל דריו בנדטו הצליח לאזן בדקה ה-86 וקבע חלוקת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully