וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאבקות: הרגע ההיסטורי של קני אומגה

בעקבות הזכייה ההיסטורית של המתאבק הקנדי, שנחשב לאחד המתאבקים הכי טובים בשנים האחרונות, עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" ציינו את היתרונות והחסרונות מהרגע הזה. בנוסף, הם סיכמו עוד שבוע מעולם ההיאבקות של WWE ו-AEW

עולם ההיאבקות חווה השבוע רגע היסטורי כאשר אלוף העולם של AEW , קני אומגה, ניצח את אלוף העולם של IMPACT , ריץ' סוואן, דווקא במגרשו הביתי באירוע REBELLION של הארגון. כעת, אומגה מחזיק בשלושה תארי אליפות אולם של שלושה ארגונים מרכזיים שונים, כאשר אומגה מתפקד גם כאלוף העולם של הארגון המקסיקני AAA.

בעקבות הזכייה ההיסטורית של המתאבק הקנדי, שנחשב לאחד המתאבקים הכי טובים בשנים האחרונות, עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" ציינו את היתרונות והחסרונות מהרגע הזה. בנוסף, הם סיכמו עוד שבוע מעולם ההיאבקות של WWE ו-AEW.

טוניס התחיל ואמר: "היו בעבר מתאבקים שכיהנו כאלופים בכמה ארגונים, אבל לא בסדר גודל הזה. זה הופך את אומגה לאטרקציה פסיכית ברמת ריק פלייר בזמנו. אני חייב לומר שאותי אישית זה פחות מדליק אותי, וגם הקרב עצמו היה בסדר גמור אבל לא העיף אותי באוויר, בטח בקרב בסדר גודל כזה. אמנם האירוע היה בלי קהל, אבל מה שכן אהבתי היה לראות את חברי ההנהלה הבכירה של AEW ו-IMPACT מסביב לזירה. לראות את טוני קהאן מעודד את אומגה שמכהן כאלוף של הארגון שלו, למרות שיש ביניהם זה ביף מסוים, רק הוסיף לאווירה. מה שנתן לי הרגשה של קרב גדול היה לשמוע את מאורו רנאלו, שהובא במיוחד לקרב הזה לשולחן השדרנים. הרקע והוותק של מאורו כשדרן בעולם ספורט הלחימה נתן לו את האפשרות לספק את האנקדוטות הקטנות שהופכות את הרגע למשהו גדול יותר".

כפיר המשיך והוסיף: "הקרב היה בסדר גמור, אבל יש לי כמה בעיות עם הבנייה אל הקרב. אני לא חושב שריץ' סוואן נראה אמין כאלוף עולם בגלל הגודל שלו, ואני חושב שבדרך אל קרב אלוף האלופים היה עדיף שהמתאבק מוס יגיע לקרב מול אומגה כאלוף IMPACT בגלל הגודל הפיזי שלו והרקע האתלטי שלו כשחקן פוטבול ב-NFL. מוס הרבה יותר מרשים פיזית מאומגה, וכך זה היה נראה שלאלוף של IMPACT באמת יש סיכוי מול אומגה למרות שהוא מגיע מהארגון האנדרדוג. בנוסף, חבל לי שלא היה קהל ברגע היסטורי כזה כי בחרו לערוך את הקרב במסגרת אירוע של IMPACT שעדיין לא החזירו את הקהל ליציעים. אם הקרב היה רק על התואר של סוואן הייתי מבין את זה, אבל ברגע שקבעו ששני התארים על כף המאזניים היו יכולים לערוך את הקרב במסגרת אירוע של AEW וכך לפחות אלף צופים היו נהנים מהרגע הזה, והקרב היה מקבל את האווירה שמגיעה לו".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully