וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: העונה הסדירה הסתיימה, נקבעו סדרות רבע גמר הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 30.4.2021 / 16:07

העונה הסדירה ננעלה במחזור דרמטי כשגליל עליון תופסת את המקום השלישי ותפגוש את חבל מודיעין. שאר סדרות הפלייאוף: אליצור אשקלון - עירוני רמת גן, מכבי אשדוד - הפועל עפולה, אליצור קרית אתא - אליצור נתניה

מאמן הפועל אילת, אריק אלפסי. דני מרון
שני משחקים, שני ניצחונות. אלפסי/דני מרון

העונה הסדירה בליגה הלאומית בכדורסל הגיעה לסיומה היום (שישי) עם מחזור דרמטי ומלא בסיומו נקבעו סדרות רבע גמר הפלייאוף שייצאו לדרך ביום שלישי הקרוב בשיטת הטוב משלושה משחקים:

אליצור אשקלון - עירוני רמת גן
מכבי אשדוד - הפועל עפולה
הפועל גליל עליון - הפועל חבל מודיעין
אליצור קרית אתא - אליצור נתניה

אנתוני פישר שחקן הפועל גליל עליון לצד טרבון יוז שחקן אליצור יבנה. גיל נוימן,
גליל עליון במקום השלישי/גיל נוימן

אליצור אשקלון - אליצור נתניה 66:85

אריק אלפסי נשאר מושלם אחרי שני משחקים כמאמן אשקלון ונראה שמוליכת הטבלה מגיעה לרבע גמר הפלייאוף במומנטום הנכון ואחרי המשבר. נתניה, שמסיימת את העונה במקום החמישי, תנסה להיות הסוס השחור בפלייאוף. אשקלון הובילה ברוב שלבי המשחק, ולמרות ניסיון קאמבק של קבוצת החוץ, יצאה עם הניצחון. קלארק רוזנברג קלע 18 נקודות לאשקלון, בדיוק כמו איתי מושקוביץ בנתניה.

אליצור קרית אתא - מכבי אשדוד 90:82

מכבי אשדוד הגיעה כשהמקום השני בטבלה מובטח לה, אבל זה לא הפריע לה לנצח בקרית אתא שנלחמה על יתרון הביתיות, והשיגה אותו למרות שהפסידה. הקבוצה של שרון אברהמי תסיים במקום הרביעי ותקווה להיראות טוב יותר בפלייאוף מיום שלישי. אשדוד שלטה במשחק מהפתיחה בדרך לניצחון הנאה, כשארתור רוזנפלד ורביב פיטשון קולעים 14 כל אחד. ג'וליאן בויד קלע 24 נקודות בקרית אתא.

הפועל גליל עליון - הפועל עכו/מטה אשר 67:86

האדומים מכפר בלום מסיימים את העונה במקום השלישי ומביסים את היריבה מהתחתית שתופיע עד לסיום העונה עם זר אחד וקרובה לירידה. גליל הובילה ביתרון מבטיח מהפתיחה וחגגה בסיום הישג נאה בליגה הסדירה. קנדל אנתוני קלע 21 נקודות בשורות המנצחת, שלושה שחקנים קלעו 14 לעכו.

מכבי רעננה - הפועל חבל מודיעין 78:82

ניצחון גדול לקבוצה של יוסי בונן שעולה מעל הקו האדום לפני הבית התחתון ושולחת את מודיעין השוקעת עד המקום השישי בטבלה. הקבוצה האורחת הייתה טובה יותר במשך שלושה רבעים, אך ברבע האחרון הצליחה רעננה לרשום ריצה, לנצח את הרבע 15:24 ולקחת את הניצחון. אנטינו ג'קסון קלע 27 נקודות ברעננה, לייס דאן קלע כמות דומה למפסידה.

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל עפולה 79:69

הקבוצה מהעמק חלמה להתקדם למקום השישי בטבלה, אך התוצאות לא סייעו לה והיא תנסה להפתיע את אשדוד בפלייאוף. האורדונים די בטוחים במקומם בליגה למרות שישחקו בפלייאוף התחתון. ג'ימי הול קלע 21 נקודות והוסיף 16 ריבאונדים בעפולה, מייק הולטון קלע 17 למפסידה.

מכבי הוד השרון - מכבי קרית מוצקין 84:92

ניצחון משמעותי מאוד לחבורה של אלון שטיין על הקבוצה מהקריות שקרובה מאוד לליגה הארצית. הוד השרון קוטעת בעצם הניצחון רצף הפסדים ארוך ותיפתח את הבית התחתון בהפרש של שני משחקים מהקו האדום. אקסבייר מון הפציץ 37 נקודות למנצחת, טריפל דאבל של רשאד מאדן עם 22 נקודות, 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים לא הספיק למוצקין.

א.ס רמת השרון - אליצור יבנה 72:80 (לאחר הארכה)

רמת השרון מסיימת את העונה הסדירה בבית התחתון אך הרחק ממאבקי הירידה, כשהיא מכניסה את יבנה לקראת סיום העונה לבעיה כשכרגע היא בדרך לליגה הארצית. יבנה חזרה מפיגור דו ספרתי כדי לכפות הארכה, אך רמת השרון שמרה על קור רוח ויצאה עם הניצחון. כריסטיאן קנינגהאם עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים הצטיין אצל המנצחת, ג'רארד דה ווהן קלע 16 ליבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully