וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 98:104 את הפועל חולון

לאחר הזכייה בבלקנית, הסגולים ברחו ליתרון דו ספרתי, אך המארחת התעוררה ובהובלת ים מדר חזרה למשחק והשיגה ניצחון חשוב

טיירוס מגי, הפועל חולון. דני מרון
הפועל חולון עם הפסד לאחר הזכייה בבלקנית. מגי/דני מרון

לאחר הזכייה בליגה הבלקנית ולפני פתיחת משחקי הטופ 8 בליגת האלופות של פיב"א הגיעה הערב (שבת) הפועל חולון למשחק חוץ מול הפועל תל אביב בתקווה להשיג ניצחון שישים אותה במקום השני, אך הפסידה 104:98 לקבוצה של דני פרנקו. האורחת פתחה היטב את המשחק וברחה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, במהלכו אייזאה מיילס היה פשוט בלתי ניתן לעצירה.

הפועל תל אביב חזרה לעניינים והצליחה להתקרב זאת למרות שדני פרנקו ספג שתי עבירות טכניות והורחק. ברבע השלישי נטלו האדומים את ההובלה, אך טיירוס מגי ואייזאה מיילס היו פשוט נהדרים והשאירו את חולון קרובה ואף העלו אותה ליתרון. מקסים דה זאו יצא בחמש עבירות ברבע הרביעי, ובר טימור, ים מדר ופול סטול דאגו להשאיר את הניצחון בדרייב אין.

המשחק הופסק פעמיים במהלכו בעקבות זריקת חפצים של אוהדי הפועל תל אביב. במקרה הראשון נזרק גליל נייר טואלט שפגע בגיא פניני, במקרה השני נזרקה כוס שתייה והשופטים כמעט פוצצו את המשחק, אך זה חודש בסופו של דבר.

קלעו להפועל תל אביב: ים מדר 23, ג'סטין טילמן 19 ו-8 ריב', בר טימור 17, ג'יי. פי. טוקוטו 16 ו-7 ריב', פול סטול 13 ו-7 אס', טייריק ג'ונס 11 ו-9 ריב', רז אדם 5.

קלעו לחולון: אייזאה מיילס 28 ו-7 ריב', טיירוס מגי 23 ו-6 ריב', כריס ג'ונסון 18, סי. ג'יי. האריס 11, ווילי וורקמן 7, גיא פניני 5, פרדריק בורדיון ומקסים דה זאו 3 כ"א.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הצטיין. ים מדר/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה טוב ועלתה ליתרון 5:9, אך אייזאה מיילס הגיע חד מעבר לקשת ודאג לחבריו ליתרון 12:14. שלוש שלשות מצד האורחת, שתיים של מיילס ועוד אחת של טיירוס מגי קבעו יתרון 14:23 לחולון, מה שגרם לפרנקו להזעיק פסק זמן. 26:36 להפועל חולון בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

אוהדי המארחת זרקו גליל נייר טואלט לפרקט שפגע בגיא פניני. המשחק עצר למשך כשתי דקות, כשהשופטים הזהירו את אנשי הפועל תל אביב כי אם יקרה עוד פעם דבר כזה המשחק יופסק לגמרי. דני פרנקו ספג שתי עבירות טכניות והורחק במהלך הרבע, והפועל תל אביב נראתה בדרך לאיבוד עשתונות. עם זאת, המארחת חזרה למשחק ונצמדה לסגולים בזכות ריצת 0:12. ים מדר העביר את היתרון להפועל תל אביב, אך טיירוס מגי דאג להוריד את האורחת ביתרון 57:59 להפסקת המחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל חולון גיא פניני. קובי אליהו
תקרית עם אוהדי הפועל שאיימה להפסיק את המשחק. פניני/קובי אליהו

רבע 3:

אוהדי הפועל תל אביב שוב זרקו כוס שתייה שפגעה בפניני ובאחד השופטים, והמשחק שוב הופסק וחודש בבקשה לפנות את היציע משם נזרקה הכוס. חלק מהאוהדים נטשו והמשחק חודש. יותר ויותר שחקנים נכנסו לעניינים בקרב המארחת ובסיום הרבע השלישי 78:78.

רבע 4:

היתרון החליף צד לא אחת במהלך הרבע המכריע. מקסים דה זאו קלע נקודות ראשון והשיב את היתרון לחולון בשלשה ראשונה במשחק, אך יצא בחמש עבירות לאחר מכן וסיים את דרכו במשחק. בר טימור ופול סטול קלעו שלשות חשובות, טוקוטו ביצע מהלכים חשובים והפועל ברחה לשבע הפרש. האריס קלע שלשה וצימק ל-97:93 בלבד. מהלך הגנתי גדול של רז אדם, סגר באופן סופי את הניצחון האדום, והפועל תל אביב גברה על חולון 98:104.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully