וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה אייזיק עשוי לחזור לבעלות על הפועל חולון, התקציב צפוי לגדול

30.4.2021 / 7:19

הבעלים, שהודיע לפני כשנה על עזיבה ונותר כספונסר בלי תפקיד רשמי, שוקל קאמבק. ייתכן שמאחוריו תעמוד קבוצת ניהול או שיביא עמו שותפים. סטפנוס דדאס אחרי הזכייה בבלקנית: "זו התחרות הקשה ביותר אחרי ליגת האלופות"

שחקן הפועל חולון גיא פניני מניף את גביע הליגה הבלקנית. דני מרון
אייזיק (ראשון משמאל) חוגג עם השחקנים, אמש בעת ההנפה/דני מרון

הפועל חולון חגגה הלילה (בין חמישי לשישי) תואר ראשון אחרי שלוש שנים וחודשיים, עם הזכייה באליפות הליגה הבלקנית. לאחר הניצחון 75:91 בגמר על אקדמיק פלובדיב, יצאו הסגולים לבר מסעדה במתחם הסמוך להיכל הטוטו.

במקביל להופעות המרשימות ולתוצאות החיוביות על הפרקט, שוקדים בחולון על שימור הסגל - וייתכן שבקרוב יקבלו בשורות חיוביות. הבעלים שלמה אייזיק, שהודיע לפני כשנה על עזיבה, עשוי לחזור ולאחוז בהגה לקראת העונה הבאה.

עדיין לא ברור באילו תנאים בדיוק יירשם הקאמבק. ייתכן שמאחורי אייזיק תעמוד קבוצת ניהול, ו/או שלצידו יהיו שותפים, אבל נראה שהפרידה החלקית הייתה קצרת מועד. אייזיק נשאר בעונה הנוכחית מתוקף היותו שותף בחברה המאמצת "יונט קרדיט", ולא נשא בתפקיד רשמי במועדון. עם זאת, הוא לא התנתק ממנו לחלוטין בשום שלב. הוא עמד בקשר רציף עם ההנהלה, סייע לה מפעם לפעם, ולאחרונה גם נראה יותר ויותר בסביבת הקבוצה. אתמול, בעת הנפת הגביע, הוא אף עמד על הבמה במרכז המגרש וחגג עם השחקנים.

הסגולים אופטימיים בקשר לסיכויי המהלך, והנחת העבודה המובילה אותם בבניית הסגל היא שהתקציב יגדל בעונת 2021/22 בהשוואה לעונה הנוכחית. סי ג'יי האריס וכריס ג'ונסון חתמו לאחרונה על חוזים חדשים בשכר גבוה יותר.

שחקן הפועל חולון אייזאה מיילס. דני מרון
"בלי האוהדים, המשחק היה נגמר אחרת". ה-MVP אייזיאה מיילס/דני מרון

חולון הפכה אמש לקבוצה הראשונה שזוכה בבלקנית מבלי להפסיד ולו במשחק אחד לאורך העונה, והמאמן סטפנוס דדאס סיכם: "אנחנו גאים להוסיף עוד תואר למועדון הזה. זו הייתה תחרות קשה מאוד. אולי ליורופקאפ של פיב"ר יש שם ומוניטין טובים יותר, אבל אחרי ליגת האלופות, הליגה הבלקנית היא הקשה ביותר. שיחקו בה העונה 12 קבוצות מישראל, ניצחנו את הפועל אילת ועירוני נס ציונה, והדחנו את הפועל תל אביב וגלבוע/גליל".

הדרך לניצחון בגמר לא הייתה חלקה לחלוטין. במהלך הרבע השלישי פיגרה חולון 61:51, אבל אז הגיע השינוי. "לא זילזלנו בפלובדיב, צפינו בה ועבדנו קשה, אבל היו לנו בעיות של פציעות קלות. כל אחד שירד מהמגרש, הלך לפיזיותרפיסט. זה השפיע על ניהול המשחק שלי, אבל כשהבולגרים ברחו לעשר הפרש, הבנתי שחייבים לשנות. לקחתי פסק זמן, הלכתי על הרכבים גבוהים, ורצנו ל-14:40.

"נשארו לנו ליגת האלופות וליגת העל. למה שלא נזכה בתואר? יש לנו סיכוי טוב. באירופה נותרו לנו רק שלושה משחקים, ובפלייאוף נצטרך לעבור קודם כל לעבור את המחסום הפסיכולוגי של רבע הגמר", סיכם דדאס.

עוד בוואלה!

תואר ראשון העונה: הפועל חולון זכתה בליגה הבלקנית

לכתבה המלאה
שלמה אייזיק בעלים הפועל חולון. יוסי ציפקיס
לא באמת התנתק, אבל לא אחז בתפקיד רשמי. שלמה אייזיק/יוסי ציפקיס

אייזיאה מיילס, שסיים את הפיינל פור עם 18 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בממוצע למשחק, נבחר ל-MVP של האירוע. "זה תואר ראשון לרבים מאיתנו, וגם לי", סיפר האמריקאי. "זה נותן לנו הרבה ביטחון, ואנחנו נשתמש באבן הדרך הזאת ובאדרנלין לקראת המשחקים הבאים. גיא פניני דיבר איתנו בחדר ההלבשה ודחף אותנו, ואת השינוי הביאו גם האוהדים. בלעדיהם, המשחק היה נגמר אחרת. הם החזירו אותנו לחיים. מעולם לא שיחקתי מול קהל כזה.

כבר מחר (20:30) יחזרו הסגולים למגרש, כשיתארחו אצל הפועל תל אביב במשחקם האחרון בסיבוב השני של ליגת העל. זה יהיה גם המבחן אחרון שלהם לפני היציאה לפיינל אייט של ליגת האלופות בניז'ני נובגורוד. חולון שובצה למשחק המאוחר ביותר ברבע הגמר, ותפגוש את סן פאבלו בורגוס ביום חמישי בשעה 20:00.

סייע באיסוף התגובות מהגמר: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully