וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון העונה: הפועל חולון זכתה בליגה הבלקנית

הקבוצה של דדאס פיגרה במרבית המשחק מול הבולגרים, אך הפכה ברבע האחרון בדרך ל-75:91 ולתואר ראשון בתולדותיה מחוץ לישראל

שחקן הפועל חולון גיא פניני מניף את גביע הליגה הבלקנית. דני מרון
תואר ראשון העונה לחולון/דני מרון

ברכות להפועל חולון, שזכתה הערב (חמישי) לראשונה בתולדותיה בליגה הבלקנית לאחר ניצחון על על אקדמיק פלובדיב הבולגרית בגמר. יחד עם הזכייה ההיסטורית של עירוני נס ציונה ביורופקאפ של פיב"א, הכדורסל הישראלי משלים שני הישגים נאים שמוסיפים לו הרבה כבוד.

חולון והיריבה מבולגריה נפגשו כבר העונה במסגרת הליגה הבלקנית, אז הקבוצה הישראלית לא התקשתה והביסה בקלילות. הפעם, פלובדיב הגיעה מוכנה, הקשתה מאוד על הקבוצה של סטפנוס דדאס והוליכה במשך שלושה רבעים. ברבע הרביעי חולון הצליחה לקבוע מהפך, הודות למשחק נהדר של טיירוס מגי ואייזאה מיילס ויחד עם עייפות של היריבה, סגרה ניצחון גדול ותואר ראשון בתולדותיה מחוץ לישראל, זאת מעט לפני פתיחת משחקי הטופ 8 בליגת האלופות של פיב"א.

קלעו לחולון: טיירוס מגי 20 נקודות, אייזאה מיילס 18 ו-8 ריבאונדים, גיא פניני (6 ריב', 6 אס') ונייט ססטינה (5 ריב') 14 כ"א, מקסים דה זאו 13, פרדריק בורדיון, ווילי וורקמן כריס ג'ונסון 3 כ"א, עודד ברנדווין 2, טל זך 1.

הרבו לקלוע בפלובדיב: אוברד טומיץ' 18, יירה ווציצה 16, ג'ייהי קארסון 10 ו-11 אס'.

אוהדי הפועל חולון בגמר הליגה הבלקנית שנערך בחולון. דני מרון
חולון פיגרה במשך שלושת הרבעים הראשונים, אך חגגה בסוף תואר מול אוהדיה/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הפתיחה הייתה צמודה מהמצופה כשהבולגרים לא נתנו לחולון לברוח. השחקנים של דדאס הירבו לאבד, הרבה הודות למשחק ההגנה של אקדמיק, שהגיעה מוכנה ובלבלה את שחקני חולון. ה"מארחת" קלעה מעבר לקשת ועלתה ל-18:21, אך הבולגרים העיקשים הגיבו היטב וירדו לרבע השני ביתרון מפתיע, 23:26.

רבע 2:

פלובדיב ברחה בשלב מסוים לשבע הפרש, אך חולון הצליחה לסגור בקלות את הפער. דה זאו מצא נהדר את אייזאה מיילס מתחת לסל כדי לקבוע 40:40. דווקא כשהיה נראה שהחולונים משתלטים על המשחק, שוב הצליחה אקדמיק לסגור מחצית ראשונה טובה מבחינתה עם יתרון 40:46.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל חולון טיירוס מגי, אייזאה מיילס, נייט ססטינה. דני מרון
חולון נכנסה לעניינים ברבע המכריע וסגרה עניין. מגי עם ססטינה ומיילס/דני מרון
שחקן הפועל חולון אייזאה מיילס. דני מרון
נבחר למצטיין של הגמר. מיילס/דני מרון

רבע 3:

טיירוס מגי הוריד את ההפרש של אקדמיק למינוס נקודה בלבד, אך השחקנים של פלובדיב הגיבו היטב ועלו ל-47:53. הנצרה השתחררה לבולגרים ברבע הזה, והם עלו לדו ספרתי, 51:61. חולון שוב החלה בקיזוז ההפרש, כשהפעם דאנק של אייזאה מיילס פלוס עבירה שבוצעה עליו אפשרה לחולון לכפות שוויון. 64:66 לפלבודיב בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

שלשה של אייזאה מיילס ועוד דאנק של ססטינה העבירו את היתרון לחולון לראשונה מאז המחצית הראשונה. הבולגרים העייפים ניסו להפוך בחזרה, אך מיילס, ססטינה וטיירוס מגי הגיעו עם הסכין בין השיניים לרבע המכריע. ההפרש המקומי עלה מהר מאוד לדו ספרתי, ומכאן שחקני אקדמיק כבר לא יכלו לחזור. 75:91 להפועל חולון בסיום, שחוגגת תואר ראשון מחוץ לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully