וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצגה: יונייטד במכבש לחצים על קבאני, סולשיאר ישכנעו להישאר?

עתידו של אחד מכוכבי ה-2:6 על רומא באוויר, המאמן מצהיר: "הוא יגלה שאולד טראפורד אחר עם קהל". וגם: המספרים של ברונו פרננדש

תקציר: השער השישי של מנצ'סטר יונייטד מול רומא/ספורט 1

שמחה רבה נרשמה בקרב שחקני ואנשי מנצ'סטר יונייטד לאחר שהשדים האדומים מחצו אמש (חמישי) 2:6 את רומא במפגש הראשון בחצי גמר הליגה האירופית. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר הוליכה 0:1 אך נקלעה לפיגור 2:1. במחצית השנייה רק קבוצה אחת הייתה על המגרש, וזו המארחת, שכבשה חמישה שערים ללא מענה לרשתה של יריבתה האומללה.

התוצאה הלא שגרתית הזו, הגיעה 14 שנים לאחר מפגש אחר בין מנצ'סטר יונייטד לבין הג'אלורוסי, שהסתיים אז ב-1:7 מפלצתי לטובת הקבוצה מאולד טראפורד. מייקל קאריק, ווין רוני ואלן סמית' קבעו 0:3 תוך 20 דקות בדרך לשביעייה אימתנית כשדניאלה דה רוסי צימק בלבד עבור רומא בסיוט נוראי, שכאמור שוחזר הערב.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. רויטרס
נתונים מדהימים מאז הצטרף לשדים האדומים. ברונו פרננדש/רויטרס

המספרים

* מאז הצטרף ברונו פרננדש למנצ'סטר יונייטד לפני כשנה ערך הפורטוגלי 74 הופעות במדי השדים האדומים, במהלכן היה מעורב בלא פחות מ-60 שערים (37 שערים, 23 בישולים).

* פרננדש הוא השחקן השלישי בלבד בתולדות מנצ'סטר יונייטד שכבוש 20 פנדלים או יותר במדי הקבוצה (20). לפניו עשו זאות רוד ואן ניסטלרוי (28) ו-ווין רוני (27).

* מייסון גרינווד הבקיע 27 שערים עבור השדים האדומים בכל המסגרות. מדובר בכמות השערים השלישית בטיבה לשחקן מתחת לגיל 20 במועדון. קדמו לגרינווד נורמן ווייטסייד (39) וג'ורג' בסט (37).

* בגיל 34 ו-74 ימים, אדינסון קבאני הפך לשחקן המבוגר ביותר שמבקיע צמד בשלב חצי הגמר או גבוה מכך של מפעל אירופאי מאז פיליפ קוקו במדי פ.ס.וו בעונת 2004/5 (היה אז בן 34 ו-187 ימים).

* רומא הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה האירופית מאז הקמתה (2009) שמבצעת שלושה חילופים במחצית הראשונה.

עוד בוואלה! ספורט

ליגה אירופית: מנצ'סטר יונייטד - רומא 2:6, ויאריאל - ארסנל 1:2

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר עם פול פוגבה. רויטרס
עדיין לא יוצאים בהצהרות למרות השישייה. סולשיאר ופוגבה/רויטרס

התגובות

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר: "אני לא מרגיש שהשלמנו את העבודה, אבל עשינו עבודה נהדרת. אנחנו יודעים מה האיכות שלהם, וזו תוצאה נהדרת. הם הבקיעו משתי ההזדמנויות שאנחנו הענקנו להם. הראינו הרבה אופי בכך שחזרנו מפיגור. בסיום המחצית הראשונה אולי לא נראינו כל כך טוב, אבל לקחנו את עצמינו בידיים. השערים שספגנו נבעו מטעויות שטותיות שלא מתאימות לרמות האלה".

אחד מכובשי השערים עבור מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה אמר בסיום: "התוצאה נהדרת, אבל זה עדיין לא גמור. נצטרך להישאר מרוכזים ולשחק טוב בגומלין, ולהגיע עם אותה מנטליות כמו היום. עשינו שתי טעויות במחצית הראשונה, וספגנו פעמיים. לא היינו מפוקסים אחרי הספיגות. במחצית דיברנו על הדברים והיינו במוטיבציה להבקיע כמה שיותר".

ביונייטד עסקו בסיום גם בעתידו של אדינסון קבאני, שעדיין לא ברור אם יישאר בקבוצה בעונה הבאה. לפי פבריציו רומאנו, יונייטד תעשה כל שביכולתה כדי להשאיר את החלוץ האורוגוואי, שזוכה לאהדה ותמיכה מההנהלה והצוות המקצועי. קבאני יקבל את ההחלטה אחרי שיתייעץ עם בני משפחתו, ובמקביל סולשיאר מפעיל עליו לחץ.

"קבאני יודע מה אני חושב", אמר המאמן בסיום. "הוא יודע שהייתי שמח לו היה נשאר לעונה נוספת. הבטחתי לו באולד טראפורד הוא מקום שונה לחלוטין עם קהל. אני עושה את המיטב כדי לשכנע אותו, נקווה שהוא יהיה שחקן שלנו בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully