וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ארון רוג'רס לא רוצה להישאר בפאקרס"

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 23:34

רעידת אדמה ב-NFL? על פי ESPN, הקוורטרבק והפאקרס במתיחות שיא ממגוון סיבות, בין הצדדים שורר נתק. אחרי תשע שנים מחוץ לליגה, טים טיבו החל להתאמן בג'קסונוויל - כטייט אנד

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. Morry Gash, AP
מקרה ברט פארב 2? ארון רוג'רס/AP, Morry Gash

האם ארון רוג'רס בדרך לפרידה מגרין ביי פאקרס? על פי אדם שפטר, הכתב הבכיר של ESPN, השחקן המצטיין ב-NFL בעונה שעברה לא ממש מרוצה כרגע - מה שעשוי להוביל אותו לעזיבה.

רוג'רס בן ה-37 העביר את כל קריירת ה-NFL שלו (נבחר בדראפט 2005) בגרין ביי. בין הצדדים שוררת מתיחות, שהחלה כבר בשנה שעברה כשהפאקרס בחרו קוורטרבק בסיבוב הראשון. בנוסף, הוא הנחה פעם אחת את השעשועון Jeopardy, וחושב על משרה מלאה בתחום, אם כי יוכל להמשיך להגיש ולשחק פוטבול במקביל.

הפאקרס טוענים כי הציעו לרוג'רס הארכת חוזה, אולם הוא לא נענה להצעה. על פי דיווחים שונים, גרין ביי כבר הודיעה לרוג'רס שתבצע עליו טרייד אולם חזרה בה. אגב, שחקן שזכה ב-MVP מעולם לא עזב קבוצת NFL בעונה שאחרי. כזכור, הפאקרס חוו מקרה דומה (אם כי בנסיבות שונות) עם ברט פארב, שעזב אותם אחרי עונת 2007 לניו יורק ג'טס.

ובנושא אחר: האם טים טיבו בדרך חזרה ל-NFL? הקוורטרבק לשעבר החל להתאמן בג'קסונוויל, שצפויה לבחור את טרבור לורנס בעמדת הקוורטרבק בבחירה הראשונה בדראפט - כטייט אנד. טיבו בן ה-33 לא שיחק ב-NFL מ-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully