וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - בני סכנין: מימר לא מחכה לטובות - "צריכים להשלים את המשימה בזכות עצמנו"

29.4.2021 / 7:31

סכנין תישאר בליגה אם בני יהודה לא תנצח, אבל המאמן רוצה להיות תלוי בעצמו מול חדרה (שבת, 20:30, 5 לייב). כיאל ימשיך להיעדר

מחזור 31הסתיים01/05/2021
הפועל חדרה
  • מרמנטיני (14)
0
    בני סכנין
    תקציר ה-0:2 של הפועל חדרה על בני סכנין/ספורט1

    הפועל חדרה

    למרות שההישארות כבר הובטחה, בהפועל חדרה רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולסיים את העונה במקום הראשון בפלייאוף העליון. המאמן מנחם קורצקי ימשיך לתת דקות משחק לכמה שחקנים שינסו להוכיח שמקומם בקבוצה גם בעונה הבאה.

    קורצקי אמר לקראת המשחק: "מבחינתנו אנחנו רוצים להמשיך גם ביכולת וגם בתוצאות, לתת לשחקנים דקות שמגיעות להן, לבחון דברים, אבל נרצה לסיים כמה שיותר גבוה ולהיות תחרותיים עד הסוף. נמשיך לראות פרצופים חדשים אבל לא בהגזמה, גם עבור המועדוון וגם עבור השחקנים דקות המשחק חשובות, אבל לא נוותר על התחרותיות ועל הרצון לנצח".

    שוער הפועל חדרה, עדי טבצ'ניק. שלומי גבאי
    צפוי לפתוח בין הקורות. טבצ'ניק/שלומי גבאי

    בני סכנין

    עוד לפני המשחק שלה בנתניה מול הפועל חדרה (שבת, 20:30, 5 לייב) בני סכנין תדע אם נשארה רשמית בליגת העל. אם בני יהודה שתשחק כבר בשעה 18:00 מול מכבי נתניה, לא תנצח, סכנין תישאר סופית גם אם תפסיד לחדרה. כך או כך, המאמן שרון מימר לא מחכה לטובות ממקום אחר ואמר אתמול לשחקנים: "אנחנו צריכים להשלים את המשימה ולהישאר בליגה בזכות עצמנו. עשינו מסע יפה. עוד מאמץ קטן ונבטיח רשמית את ההישארות". למימר, שיפגוש את האקסית שלו, יש הסכם לעונה נוספת בסכנין אם הקבוצה נשארת בליגה והוא אמור להישאר גם בעונה הבאה.

    בירם כיאל שסובל קרע קטן במפשעה ימשיך להיעדר. איסמעיל ריאן צפוי לחזור לסגל אחרי פציעה. במשחק האחרון מול הפועל חיפה פתחה סכנין עם שלושה בלמים, אבל הפעם חסן חילו ייצא מההרכב והקבוצה תפתח עם שניים בלבד. דיין קלי אמור לפתוח במקום חילו. נייג'ל האסלביינק גם עשוי להישאר על הספסל כשמופלח שלאעטה מועמד לפתוח.

    הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, מארון גנטוס, לוקאס שפנדלהופר, חגי גולדנברג, איהאב גנאים, עטאא ג'אבר, מוטי ברשצקי, דיין קלי, מופלח שלאעטה, אוסמה חלאיילה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    שרון מימר מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
    רוצה לעשות את זה בכוחות עצמו. מימר/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * ניצחון ישאיר את בני סכנין באופן רשמי בליגת העל. תיקו יספיק במקרה שבני יהודה תאבד נקודות, והפסד במקרה שגם בני יהודה תפסיד.

    * בני סכנין אמנם הביסה את הפועל חדרה 0:3 בסיבוב ח' של הגביע, אבל במסגרת ליגת העל כל ארבעת המפגשים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות של חדרה.

    * הפועל חדרה רשמה רצף של שלושה ניצחונות, לראשונה מאז חזרה לליגה הבכירה, וכעת מחפשת את הרביעי.

    * מאז מינויו של מנחם קורצקי, חדרה השיגה 27 נקודות מ-39 אפשריות. אלו גם אחוזי ההצלחה הכי גבוהים בקריירה שלו כמאמן.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוהד אסולין
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully