וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: תבוסה ביתית לנבחרת ישראל, 41:29 מול פורטוגל

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 22:38

הנבחרת של אולג בוטנקו לא הצליחה לעמוד בקצב של הקבוצה שסיימה במקום ה-10 באליפות העולם וסיימה את דרכה בקמפיין מוקמות אליפות אירופה

נבחרת ישראל בכדוריד נגד פורטוגל. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
תבוסה ביתית לישראל/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל הובסה הערב (חמישי) 41:29 בביתה על ידי נבחרת פורטוגל ולמעשה סיימה את דרכה במוקדמות אליפות אירופה 2022. ה היה המשחק השלישי בארבעה ימים של ישראל, והיא תשלים את השבוע העמוס ביותר במשחק חוץ מול איסלנד ביום ראשון. פורטוגל החזקה סגרה עניין די מוקדם ולא הותירה לישראל סיכוי רב. לפני המשחק נערך טקס לזכרו של השוער הפורטוגלי אלפרדו קווינטאנה, שהלך לעולמו לפני כחודשיים.

כבר בשתי הדקות הראשונות היה ניתן לראות את הפערים העצומים. האורחת עלתה ליתרון 4:0 בלי הרבה מאמצים. יואב למברוזו וגיל פומרנץ כבשו שערים ראשונים לנבחרת אחרי התקפות קשות במיוחד והגנה אגרסיבית ביותר מנגד, אבל בצד השני הפורטוגלים הגיעו לרשת פעם אחר פעם ועלו ליתרון דו ספרתי. המארחת חזרה, אך פורטוגל המשיכה בשלה במחצית השנייה בדרך לניצחון קליל.

כבשו לישראל: ירמי סידי 6, רם טורקניץ 4, טל הרשקוביץ ועומרי קושמרו 3 כ"א, אדיר כהן, יוסי אפו, יואב למברוזו, גיל פומרנץ, יונתן דיין ועוז חממי 2 כ"א, עדן ג'ינג'יחשווילי 1. דן טפר סיים את המשחק עם 9 עצירות מ-44 זריקות (20%). בלטו בשורות פורטוגל: דיוגו ברנקיניו 9 (100%), אנדרה גומש 6, אלכסנדר קבאלקנטי 5.

מאמן הנבחרת, אולג בוטנקו, אמר בסיום: "התחלנו את השבוע הזה טוב, אבל אנחנו מאוכזבים מהתוצאות במשחקים מול איסלנד ופורטוגל. ברור שאחרי הניצחון של ליטא התמונה השתנתה, אנחנו יוצאים למשחק אחרון באיסלנד ולא מוותרים עליו מראש. בהחלט תוצאות מאכזבות בשני המשחקים האחרונים, ואנחנו לא מחפשים שום תירוצים של עומס או נחיתות מול נבחרות מהרמה הגבוהה ביותר באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully