וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלתי נסלח": בספרד קוטלים את ברצלונה, שזועמת על השופט

הקטלאנים פספסו הזדמנות לעלות לפסגה אחרי הפסד בית היסטורי לגרנאדה, בתקשורת המקומית קטלו וביקרו את טר סטגן, דוח השיפוט שחשף מה גרם להרחקה של קומאן עורר סערה. לואיס אנריקה כבר מתכונן: "בארסה לא צריכה לפחד מהיום שאחרי מסי, היא תחזור לעצמה מהר"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ישלמו ביוקר על המעידה? מסי/רויטרס

עלייה של ברצלונה לפסגת לה ליגה נראתה כמו עובדה מוגמרת לפני המשחק מול גרנאדה, בעיקר לאור הסטטיסטיקה שסיפרה כי ניצחה את היריבה מהמקום השמיני בכל 24 המפגשים הקודמים בקאמפ נואו. אבל הערב (חמישי) קיבלנו סנסציה של ממש, כאשר הקטלאנים איבדו יתרון ביתי והפסידו 2:1 במשחק ההשלמה. זה ההפסד השישי של בארסה העונה בליגה - כמו בעונה שעברה והכי הרבה שלה בעונה אחת בליגה מאז 2007/08.

ליאונל מסי, שכבש את שערו ה-26 בליגה העונה, אולי יתנחם בכך שהוא מתקרב לזכייה חמישית ברציפות בתואר הפיצ'יצ'י ושמינית בסך הכול, כשהוא מקדים בחמישה שערים את קארים בנזמה, בשישה את ג'רארד מורנו ובשבעה את החבר הטוב לואיס סוארס.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
לא יוכל לעמוד על הקווים נגד ולנסיה ואתלטיקו. רונאלד קומאן ביציע/GettyImages, Quality Sport Images

כעת, חמישה מחזורים לסיום העונה, לאתלטיקו מדריד המוליכה יש 73 נקודות, ריאל מדריד וברצלונה אחריה עם 71 וגם סביליה הרביעית עם 70 יכולה לדבר בקול רם על אליפות, במיוחד כשהיא בכושר הטוב מבין כל המועמדות.

מה נותר להן עד לסיום העונה?

אתלטיקו מדריד:

אלצ'ה (חוץ)
ברצלונה (חוץ)
ריאל סוסיאדד (בית)
אוסאסונה (בית)
ויאדוליד (חוץ)

ריאל מדריד:

אוסאסונה (בית)
סביליה (בית)
גרנאדה (חוץ)
אתלטיק בילבאו (חוץ)
ויאריאל (בית)

ברצלונה:

ולנסיה (חוץ)
אתלטיקו מדריד (בית)
לבנטה (חוץ)
סלטה ויגו (בית)
אייבר (חוץ)

סביליה:

אתלטיק בילבאו (בית)
ריאל מדריד (חוץ)
ולנסיה (בית)
ויאריאל (חוץ)
אלאבס (בית)

עוד בוואלה!

סנסציה: גרנאדה הפתיעה 1:2 את ברצלונה בקאמפ נואו

לכתבה המלאה
ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה. רויטרס
פספוס יוצא דופן. ג'ורדי אלבה/רויטרס

המאמן רונאלד קומאן, שהורחק באדום ישיר שלוש דקות לאחר שער השוויון של גרנאדה ובשל כך יישב ביציע במשחקים מול ולנסיה ואתלטיקו, אמר: "אני לא מבין את האדום הזה, לא אמרתי שום דבר. לא העלבתי אותו, בסך הכול דיברתי עם השופט הרביעי שלא כיבד אותי וניסה להיות כוכב הערב. הוא ענה לי בצורה לא יפה ואז אני הגבתי לו, אבל לא העלבתי אותו".

קשר ברצלונה פרנקי דה יונג אמר: "אנחנו עצובים מאוד, אבל אנחנו צריכים לקום מזה ולהמשיך להילחם עד סוף העונה. המחצית הראשונה הייתה די טובה, אבל אז שילמנו ביוקר. עכשיו אנחנו צריכים לנצח בכל חמשת המשחקים שנשארו ואז לחכות ולראות".

המגן ג'ורדי אלבה: "זו הייתה הזדמנות יוצאת דופן, חטפנו סטירה. הם הגיעו לרחבה פעמיים וכבשו פעמיים. אנחנו היינו צריכים לגמור את המשחק הזה מוקדם יותר. עכשיו אין ברירה אלא לנצח את כל חמשת המשחקים ולקוות לטוב".

השוער מארק אנדרה טר סטגן צייץ: "תוצאה מאכזבת עבורנו היום. זה לא בידיים שלנו יותר, אבל נילחם עד הסוף".

בתקשורת הספרדית קטלו את ברצלונה. "בלתי נסלח", קראה הכותרת הראשית ב"ספורט" הקטלאני, וב"מונדו דפורטיבו" נבחרה הכותרת "אין מחילה". בתקשורת הקטלאנית ביקרו את שחקני ההגנה של בארסה על הרפיון בהגנה, אבל לא חסו גם על מארק אנדרה טר סטגן וב"ספורט" נכתב אודות השוער: "אין לו ערך מוסף כמו לשוערים של ריאל ואתלטיקו מדריד, וזה עלול לעלות לבארסה באליפות".

לפי "מונדו דפורטיבו", שחקני ברצלונה היו "המומים" בחדר ההלבשה, אבל עדיין נשמעו אופטימיים בנוגע לסיכויים לזכות באליפות, כשהם טוענים שניצחון על ולנסיה יחזיר אותם חזק למאבק. יחד עם זאת, בקבוצה זעמו על השופט, בעיקר על רקע ההרחקה של רונאלד קומאן, שלא יוכל לעמוד על הקווים בשני המשחקים הבאים מול ולנסיה ואתלטיקו מדריד. לפי דוח השיפוט, מה שגרם להרחקה של קומאן לא היה קללות יוצאות דופן או עימות חריג במיוחד עם השופט הרביעי, אלא האמירה "איזה טיפוס" ("What A Character") שסינן לעברו. "אם זו עילה להרחקה, כל המאמנים בספרד צריך להיות מורחקים מכל משחק", טענו ב"מונדו דפורטיבו".

כמו כן, עסקו בברצלונה - איך לא - גם בעתידו של ליאו מסי. לואיס אנריקה, מאמן הקבוצה לשעבר טען שבארסה צריכה להתחיל להתכונן ליום שבו הכוכב הארגטינאי יעזוב. "בתור אוהד ברצלונה הייתי שמח מאוד לראות אותו ממשיך, כי זה התרחיש הרומנטי ביותר. מצד שני, אני משוכנע שבארסה תחזור לזכות בתארים גם בלי מסי, אפילו די מהר. בארסה לא צריכה לפחד מהיום שאחרי ליאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully