וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף מצלדר נשפט לעשרה חודשי מאסר על תנאי

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 18:22

בלם גרמניה לשעבר נענש בשל החזקה והפצה של תמונות חושפניות של ילדים: "דיברתי על פנטזיות פרועות בצ'אטים, זה גם נשאר שם"

כריסטוף מצלדר בלם נבחרת גרמניה לשעבר עם עורכת דינו יוליה דונפ. רויטרס
מצלדר יוצא מבית המשפט עם עורכת דינו/רויטרס

בית המשפט בדיסלדורף גזר היום (חמישי) 10 חודשי מאסר על תנאי על בלם נבחרת גרמניה לשעבר כריסטוף מצלדר. שחקן העבר בן ה-40 ספג את העונש בשל החזקה והפצה של תמונות חושפניות של ילדים.

"לקחתי צילומי מסך של תמונות מפלילות באתרים חופשיים ברשת ודיברתי על פנטזיות פרועות בצ'אטים", הודה מצלדר שהוסיף שהוא חצה את הגבול, "לא הייתה התקפה על ילדים או אנשים צעירים וגם לא תוכננה כזו, למרות ההערות הקיצוניות בצ'אטים. הכול התרחש בעולם המקביל והדיגיטלי. הפצתי את התמונות למרות שידעתי איזה סבל עומד מאחוריהן והתרומה הרבה שלי לילדים. אני מקבל את העונש ומבקש את סליחתם של קורבנות האלימות המינית. איאלץ לחיות עם תחושת האשמה כחלק מהחברה לשארית חיי".

כריסטוף מצלדר בלם נבחרת גרמניה לשעבר. רויטרס
התנצל על מעשיו. מצלדר/רויטרס

מצלדר, שהיה חלק מנבחרת גרמניה שהגיעה לגמר המונדיאל ב-2002, הודה שהעביר 18 קבצים שתיעדו ניצול מיני של ילדים לשלוש נשים למרות ש-297 תמונות נמצאו במכשיר שלו. אישה בהמבורג טענה שקיבלה את התמונות דרך ווטסאפ והתלוננה למשטרה בספטמבר 2019. מצלדר הקים ב-2006 קרן למען עזרה לילדים עם בעיות בגרמניה ואמר שהוא גאה בעבודה שלו ושיחזיר את תואר הכבוד שקיבל ממדינת גרמניה ככבוד לזוכים העתידיים בפרס.

למצלדר יש 47 הופעות בנבחרת גרמניה, איתה הוא גם הגיע לגמר היורו ב-2008. הוא גם שיחק במועדונים גדולים כמו ריאל מדריד, בורוסיה דורטמונד ושאלקה לפני שפרש מכדורגל ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully