וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי: "אם אטוס לטוקיו, אזכה במדליה. זה יהיה כאב לכל החיים אם לא"

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 16:47

הגולש, שלא צפוי להיות זה שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים הקרובים, טוען שהוא מסוגל להצליח למרות השנה הפחות מוצלחת: "אני מסוכן מאוד לשייטים האחרים והם ישמחו אם לא אהיה שם בתחרות איתם"

הגולש שחר צוברי. דני מרון
אם לא ישתתף באולימפיאדה, יפרוש כנראה. צוברי/דני מרון

ביום שאחרי החזרה מאליפות העולם המאכזבת בקאדיס, שחר צוברי נסע קודם כל להוציא את הבת שלו מהגן. "חודש לא ראיתי אותה", סיפר. "זה היה מאוד חסר לי".

מעטים הספורטאים האולימפיים של ישראל שהיו צריכים להתחרות בטוקיו 2020 ואיבדו את מקומם לאולימפיאדה שנדחתה. צוברי כנראה לא יהיה שם בבירת יפן בעוד שלושה חודשים. בשבוע הבא תתכנס הוועדה המקצועית של איגוד השייט ותשמע כנראה את המאמן גור שטיינברג ממליץ על יואב כהן לייצג את ישראל בגלישת הרוח.

צוברי רצה להתחרות באולימפיאדה רביעית, אבל הוא עלול להישאר בחוץ. "ברגע שהתחרות נפתחה מחדש אחרי ביטול האולימפיאדה בקיץ הקודם, ידעתי שאני עלול להיות בחוץ", סיפר לוואלה! ספורט. "העדפתי להילחם במים ולא להילחם בהחלטה של ההנהלה ולצערי לא עשיתי את התחרויות שרציתי לעשות ושאני עדיין מסוגל לעשות".

יואב כהן, שחר צוברי, שייטים ישראלים. Sailing Energy, אתר רשמי
"אני אבין אם בסוף יואב כהן ייצג את ישראל, אבל אני משוכנע שאם אטוס לטוקיו אביא מדליה". צוברי וכהן השבוע/אתר רשמי, Sailing Energy

אז אתה משלים עם הגזירה?

"ממש לא. אני אבין אם בסוף יואב כהן ייצג את ישראל, אבל אני משוכנע שאם אטוס לטוקיו אביא מדליה".

מה אומרים הגולשים מהמדינות האחרות על הסיטואציה השוויונית שנוצרה אצלנו?

"הם יודעים כמה אני מסוכן. הם יודעים שאם לא אהיה שם, יהיה להם פחות סיכון. יואב גולש מצוין בשנה נהדרת, אבל אני מאוד מסוכן להם והם ישמחו אם לא אהיה שם בתחרות איתם".

איך תרגיש אם בסוף תישאר בבית?

"מאוד רציתי להתרחות באולימפיאדה רביעית וזו תהיה צביטה בלב שאקח לכל החיים. אם לא אסע. הידיעה הזו שהקורונה מנעה ממני את האולימפיאדה האחרונה בקריירה שלי, תלווה אותי להרבה שנים ולכל החיים. הכאב יהיה עצום".

זה גם יוביל לפרישה?

"קרוב לוודאי שכן. אני לא רואה את עצמי נכנס לקמפיין אולימפי חדש, מה עוד שמשנים את הדגם ונדרשים תנאים פיזיים אחרים לכל גולש".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully