וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בצרות: דני קרבחאל הפצוע לא ישוב לשחק העונה

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 14:22

המגן בספק גדול ליורו. גם נאצ'ו נפגע, ואלוורדה ומנדי עשויים לשוב מול צ'לסי. דמיאן דאף: "לא פלא שהזאר הפך לשמן בריאל מדריד"

שחקן ריאל מדריד, דני קרבחאל. Soccrates Images, GettyImages
עוד ועוד פצועים. קרבחאל/GettyImages, Soccrates Images

רשימת הפצועים בריאל מדריד מתארכת. דני קרבחאל סובל מפגיעה בשריר ולפי דיווחים בספרד כבר לא ישוב למגרשים העונה. ב"מארקה" טוענים שקרבחאל, ששיחק העונה 15 משחקים בלבד (שיא שלילי בקריירה בריאל מדריד), נפצע במהלך המשחק הראשון מול צ'לסי, ולכן לא לקח חלק באימון היום. גם שיתופו ביורו שייערך בקיץ הקרוב מוטל בספק.

אבל זה לא הכול. נאצ'ו נפגע באימון, אם כי במקרה שלו מדובר בפציעה קלה. סרחיו ראמוס שב להתאמן, פדריקו ואלוורדה טרם הצטרף לחבריו, אך זינדין זידאן מקווה לקבל אותו בחזרה לגומלין חצי גמר ליגת האלופות מול צ'לסי. גם פרלאן מנדי, שהחמיץ את המשחק הראשון, עשוי לחזור לסגל.

אדן הזאר, שחקן ריאל מדריד. Bernat Armangue, AP
"סובל מבעיות משקל לאורך כל הקריירה". הזאר/AP, Bernat Armangue

אדן הזאר ממשיך לאכזב בריאל מדריד, וסופג ביקורות חריפות גם באנגליה. המבקר התורן היה דמיאן דאף, שחקן צ'לסי לשעבר, שטוען שאורח החיים של שחקן הכנף הבלגי הוא שמונע ממנו לעמוד בציפיות מאז שעבר לספרד ב-2019.

"אני מתחיל לדאוג לו. הוא בן 30, ומתבסס על החדות והזריזות שלו בדריבלים. כולנו יודעים שהירידה מתחילה מגיל 30, והוא מעולם לא היה מקצוען ברמות הגבוהות. אין לו את הדרייב של ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו. אם היה לו, כנראה שהוא היה מוזכר באותה נשמה איתם".

לטענתו של דאף, "לא פלא שהזאר הופיע לאימון הראשון שלו בריאל מדריד עם משקל עודף. הם שילמו 160 מיליון יורו, וקיבלו שחקן שמן, או איך שלא תקראו לזה".

הזאר ערך 38 הופעות בלבד בשנתיים האחרונות, וסבל מ-11 פציעות, ודאף חושב שכדי להתאושש מזה ולחזור לשיא, צריך מוסר עבודה שאין לו. "לאורך כל הקריירה הוא התמודד עם בעיות משקל. וכשהוא חתם בריאל מדריד בסכומי עתק, הוא הרגיש שהחופשה התחילה. אני לא מתחבר לזה. כדי להצליח באמת ברמות הגבוהות, אתה חייב שיהיו לך דרייב ותשוקה, אתה חייב להיות מקצוען אמיתי. לצערי, הזאר מעולם לא היה קרוב לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully