וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרם לי נזק נפשי בלתי הפיך": המתלוננת נגד כריסטיאנו רונאלדו תובעת 64 מיליון יורו

קתרין מאיורגה שהתלוננה כי הכוכב הפורטוגלי אנס אותה בבית מלון בלאס וגאס בשנת 2009, הגישה תביעה אזרחית. דורשת לקבל שתי משכורות שנתיות שלו

שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. Gabriele Maltinti, GettyImages
שוב מסתבך? רונאלדו/GettyImages, Gabriele Maltinti

פרשת האונס של כריסטיאנו רונאלדו ממשיכה לרחף מעל ראשו של הכוכב הפורטוגלי. אמש (רביעי) דווח ב"מירור" הבריטי כי המתלוננת קתרין מאיורגה הגישה תביעה אזרחית נגד שחקן יובנטוס, שנחשד בעבר כי אנס אותה בחדר מלון בלאס וגאס בשנת 2009.

התביעה באשמת אונס בוטלה סופית בשנת 2019, אבל מאיורגה שטענה כי קיבלה מרונאלדו דמי שתיקה, מפרטת בכתב התביעה כיצד הלילה ההוא גרם לה נזק נפשי "בלתי הפיך".

היא תובעת מרונאלדו 20 מיליון יורו על נזק נפשי שממנו סבלה בעבר, ושלדבריה גרם לה להימנע מאינטראקציות חברתיות ופגע לה בפרנסה, 20 מיליון על "סבל עתידי" ו-20 מיליון יורו נוספים על הוצאת דיבה כנגדה, בעקבות הפרסומים נגדה בתקשורת. כמו כן, היא תובעת מרונאלדו את הוצאות המשפט.

רונאלדו ומאיורגה רוקדים יחד בליל המקרה

כריסטיאנו רונאלדו עם המתלוננת באונס קתרין מאיורגה. מתוך טוויטר, צילום מסך
מאיורגה ורונאלדו בליל המקרה בלאס וגאס/צילום מסך, מתוך טוויטר
כריסטיאנו רונאלדו עם קתרין מאיורגה. מתוך טוויטר, צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו עם קתרין מאיורגה/צילום מסך, מתוך טוויטר

רונאלדו שמרוויח 32 מיליון יורו בעונה ביובנטוס, עדיין לא הגיב לפרסומים.

הפרשה החלה לאחר שמאיורגה, תושבת ארצות הברית, טענה בראיון ל"דר שפיגל" כי הפורטוגלי אנס אותה. האישה סיפרה למגזין שהיא הותקפה על ידי כוכב ריאל מדריד דאז במלון בלאס וגאס בשנת 2009. היא טענה שאחרי שבילתה איתו בערב בזמן ששהתה בחופשה עם משפחתה, הוא ביקש ממנה ומחברתה להצטרף אליו ואל חבריו לג'קוזי. כשהלכה להחליף בגדים, היא הופתעה לראות שהכוכב הגיע אליה למקלחת עירום, וביקש שתיגע באיבר מינו ותקיים איתו יחסי מין: "כשאמרתי שאני לא מוכנה, הוא התחיל להתחנן שאגע בו ואכניס את האיבר שלו לפה שלו".

לפי החשד, לאחר אותו לילה שילם רונאלדו דמי שתיקה בגובה 372 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully