וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילב אגאדה שבר שיאים, ספרופולוס: "פשוט לא יכולנו לעצור אותו"

הפועל באר שבע חגגה את הניצחון ההיסטורי על מכבי תל אביב ושיבחה את גיבור הניצחון, שעשה היסטוריה. הדר: "אין לי משקעים איתם"

מכבי תל אביב ספגה הערב (רביעי) הפסד שני בשלושת משחקיה האחרונים בליגה, כשנכנעה לתצוגת יחיד נדירה של כוכב הפועל באר שבע קיילב אגאדה. הגארד המצוין צלף לא פחות מ-43 נקודות וקבע כמה שיאים: שיא הנקודות העונתי בליגת העונה (קייסי פראתר החזיק בשיא הקודם עם 41), שיא מדד היעילות מאז שהחלו לספור אותו (58, 3 יותר מהשיא שקבע קלי מקארתי בשנת 2003), שיא נקודות אישי, והכי הרבה נקודות במשחק מול מכבי תל אביב מאז טוני דאוסון בשנת 1992. בזכות ההצגה, הקבוצה של רמי הדר רשמה 79:93 גדול בקונכיה, במשחק במסגרת מחזור הנעילה של העונה הסדירה.

"ניצחנו את מכבי תל אביב, זה מה שעובר לי בראש. הייתה עונה משוגעת, אבל אני שמח שסיימנו אותה בצורה הזאת", אמר אגאדה בסיום.

קיילב אגאדה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
חגיגה. אגאדה/לירון מולדובן

רמי הדר אמר: "בשביל השחקנים שלנו זו באמת תחושה חזקה מאוד של הצלחה. שיחקנו בסגנון שלנו, משחק חופשי, הרבה שלשות במעבר, משחק מהיר. אני מאוד גאה במשחק שלנו הערב".

על אגאדה והפיקנטריה האישית שלו מול מכבי תל אביב: "אין לי בעיה שנהיה תלויים בו עם איך שהוא נראה היום. לנצח תמיד עושה לי טוב. אין לי משקעים עם מכבי תל אביב, אני אוהב אותם ומאחל להם בהצלחה".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס הוסיף בסיום: "אנחנו מאוכזבים מאוד. אני אחראי להפסד, וברור שאנחנו צריכים לתקן הרבה דברים כדי להשתפר. היה ברור שבאר שבע רצתה יותר את הניצחון, ובנוסף לא יכולנו לעצור את אגאדה. בכל מקרה, אני משוכנע שכשיגיע הזמן לשחק כמו שצריך, נשחק כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully