וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוורפן תאפשר לרפאלוב להמשיך לשחק? המאמן: "המצב מסובך לכולנו"

הקשר שיעבור לאנדרלכט התאמן עם הקבוצה לקראת פתיחת הפלייאוף, פרנק ורקאוטרן רמז: "נדרשת סבלנות". 90 דקות לאבו חנא באוקראינה

תקציר: מוסקרון - אנטוורפן 3:2, בישול נהדר לליאור רפאלוב/ספורט 1

האם ליאור רפאלוב ישחק בשארית העונה של אנטוורפן למרות ההודעה על מעברו לאנדרלכט? בבלגיה טוענים שהאפשרות הזו בהחלט עומדת על הפרק. ביומיים שעברו מאז ההודעה המפתיעה על המעבר של הקשר בן ה-35 בסיום העונה, שהסעירה את הכדורגל המקומי, נראה היה שרפאלוב יוקפא עד סיום העונה.

ואולם, היום הוא התאמן כרגיל עם הקבוצה לקראת משחק פתיחת הפלייאוף מול גנק, וייתכן שהלחץ של חבריו לקבוצה יעשה את שלו, והוא יהיה חלק מהקבוצה בששת המשחקים שנותרו לעונה, בהם אנטוורפן תיאבק על המקום השני.

שחקן אנטוורפן ליאור רפאלוב. Jeroen Meuwsen Fotografie/BSR Agency, GettyImages
הסערה תישכך? רפאלוב/GettyImages, Jeroen Meuwsen Fotografie/BSR Agency

המאמן פרנק ורקאוטרן התייחס היום לסיטואציה של רפאלוב, וסיפר שההחלטה לגבי שיתופו בהמשך העונה תתקבל בימים הקרובים. "המועדון עדיין צריך לקבל החלטה לגבי רפאלוב. נדרשת פה סבלנות, כי המצב קשה לכולנו. המועדון יקבל החלטה בקרוב ויודיע עליה. עד אז, כל מה שנגיד בנושא הוא בזבוז זמן".

* ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב זוריה לוגנסק והשלים 90 דקות בהפסד 2:1 לאולימפיק דונייצק במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-10 בליגה האוקראינית. בעקבות ההפסד, נותרה לוגנסק במרחק של 4 נקודות משחטאר דונייצק של מנור סולומון, ופספסה צ'אנס לפתוח מחדש את המאבק על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully