וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא יובנטוס מאשים את המנהל הספורטיבי בפארסה עם לואיס סוארס: "הוא עשה הכול"

החקירה בחשד להונאה של החלוץ בבחינות לקבלת דרכון איטלקי נפתחה, אניילי הצהיר שלא ידע דבר וחשף: "סוארס הציע את עצמו בהודעת SMS"

לואיס סוארס. צילום מסך, צילום מסך
השערורייה לא נשכחה. סוארס באיטליה/צילום מסך, צילום מסך

השערורייה סביב קבלת הדרכון האיטלקי של לואיס סוארס עדיין לא נשכחה. כזכור, בחודש ספטמבר האחרון הגיע החלוץ האורוגוואי לאיטליה כדי לקבל דרכון מקומי, ואמור היה להצטרף ליובנטוס אחרי שהועזב על ידי ברצלונה. לשם כך היה צריך סוארס לעבור בחינות באיטלקית כדי להוכיח את ידיעת השפה, ולפי החשד עבר את הבחינות בהצלחה בזכות מזימה של אנשי יובנטוס.

בסופו של דבר, החשד להונאה במבחן של סוארס גרם לו לעבור לאתלטיקו מדריד שם הוא המציא את עצמו מחדש, אבל באיטליה עדיין משוכנעים שליובנטוס היה יד בדבר.

היום החל שלב העדויות של בכירי יובנטוס, והנשיא אנדראה אניילי נקרא להעיד. בעדותו בבית המשפט, הצהיר אניילי שלא היה בסוד העניין, ונודע לו על האפשרות להחתים את סוארס כבדרך אגב.

"פאביו פראטיצ'י עשה הכל במקרה הזה", טען אניילי, כשהוא מפיל את האשמה על המנהל הספורטיבי שלפי דיווחים, עשוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה. "אני זוכר שישבתי בארוחת צהריים עם פאבל נדבד, והוא סיפר לי שסוארס הציע את עצמו לפראטיצ'י בהודעת SMS".

נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי. Emilio Andreoli, GettyImages
מפיל את האשמה. אניילי/GettyImages, Emilio Andreoli

אניילי הודה ש"התקשרתי לסוארס פעם אחת, אחרי שנודע לי שהוא הציע את עצמו לקבוצה. רציתי להודות לו על כך, אז התקשרתי אליו אישית. אבל לא הייתי מעורב בשום דבר שקשור למעבר הזה. באופן כללי, אני נותן יד חופשית לגמרי לאנשים שלי. לרוב, מודיעים לי על החתמות רק אחרי שהן קורות. במקרה הזה, כל המידע שקיבלתי על החשד להונאה במבחנים של סוארס באיטלקית, היו מהעיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully