וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "רציתי את טוטי במנצ'סטר יונייטד, הוא לא הסכים לעזוב"

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 12:01

מאמנה האגדי של יונייטד לשעבר, חשף בריאיון: "פנינו אליו כשהיה בשיאו, אבל הובהר לנו מיד שהוא קשור מדי לרומא ולא רוצה לעזוב"

מנצ'סטר יונייטד תארח ביום חמישי את רומא במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הליגה האירופית. רגע לפני המפגש המסקרן הזה, סיר אלכס פרגוסון, מאמנה האגדי של יונייטד לשעבר, נזכר במפגש מפורסם מהעבר של קבוצתו עם רומא וגם חשף בריאיון ל"גאזטה" שיונייטד ניסתה להחתים את פרנצ'סקו טוטי הגדול.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא עם בנו כריסטיאן אחרי משחק הפרידה. רויטרס
אמר לא ליונייטד. טוטי במשחק הפרישה/רויטרס

פרגי נזכר ב-1:7 של קבוצתו על רומא ברבע גמר האלופות ב-2007 ואמר: "לכל שחקן יש את הצליל שלו וכולם התחברו יחד לסימפוניה נהדרת. מיד הרגשתי שאלו אחד מאותם ערבים שכמעט לא קורים בחייו של מאמן כדורגל".

פרגי הזכיר טוטי באוטוביוגרפיה שלו ונשאל האם הוא ניסה להחתים את השחקן שהיה אז בשיאו וזכה עם איטליה במונדיאל: "היינו שמחים לכלול את טוטי בתסריט שלנו. אבל כשהבענו בו עניין, מיד הובהר לנו שטוטי לא רוצה לעזוב את רומא. הוא היה קשור בצורה עמוקה לעיר שלו, טוטי רצה ללבוש רק את החולצה של רומא".

שתי הקבוצות המפוארות הללו נפגשו עוד ארבע פעמים מאז ה-1:7 והאיטלקים לא חוו טעמו של ניצחון מול האנגלים. אגב, יש שחקן אחד שנותר עדיין פעיל מאז ה-1:7 הזה, קוראים לו כריסטיאנו רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully