וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: נקבעו העולות לפלייאוף העליון, אשקלון תפגוש את מכבי ר"ג

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 23:14

מכבי עירוני רמת גן ניצחה בדרבי ותשחק מול אליצור איתו אשקלון שניצחה בכפר בלום בבכורה של אלפסי. שאר הסדרות ייקבעו במחזור האחרון של העונה הסדירה

שלומי הרוש, מכבי אשדוד. מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
ניצחון חשוב. הרוש ואשדוד/אתר רשמי, מנהלת הליגה הלאומית

מחזור אחד נותר לתום העונה הסדירה בליגה הלאומית, והערב (שלישי) קיבלנו את תמונת המשתתפות בפלייאוף העליון. מכבי עירוני ר"ג ניצחה בדרבי את הפועל ר"ג גבעתיים והדיחה אותה מהשמינייה הראשונה בדרך למפגש עם אליצור איתו אשקלון שניצחה בכפר בלום 72:70 במשחק הבכורה של אריק אלפסי. מכבי אשדוד תסיים את העונה במקום השני באופן סופי ותחכה ליום שישי על מנת לראות את יריבתה. בין מקומות 3 עד 6 יש בית מרובע, כאשר הפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון ממוקמת שלישית ותהיה חייבת לנצח את עכו/מטה אשר בכדי לשמור על המקום הזה. בתחתית, עירוני 'יובלים' רעננה עלתה מעל לקו האדום בזכות ניצחון ביתי מרשים על עירוני קרית אתא.

מכבי עירוני ר"ג - הפועל URDUNS ר"ג גבעתיים 79:84

גם הדרבי השני של העונה ברמת גן שייך למכבי עירוני רמת גן שמשיגה דאבל על האורדונים ומבטיחה את מקומה בין השמינייה הראשונה. המשחק היה צמוד ברובו, אך במחצית השנייה הקבוצה של שמוליק ברנר ידעה לברוח עם שלשות של שחר עמיר וגיא פרבר שהבטיחו ניצחון יוקרתי. מנגד, האורדונים עם הפסד כואב יסיימו את העונה בבית התחתון.

הרבו למכבי עירוני ר"ג: ריקי טרנט (13 ריבאונדים, 8 אסיסטים) 22 נק', תומר זלמנסון 16 נק', שחר עמיר 14 נק', גיא פרבר 8 נק'. הרבו להפועל ר"ג גבעתיים: גיא פלטין (9 ריבאונדים, 9אסיסטים) ומייק הולטון 22 נק' כ"א, ג'רמי קומבס 21 נק'

אליצור יבנה - אליצור נתניה 99:86

אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה לא עוצרת. אחרי הניצחון הגדול על אליצור איתו אשקלון בסוף השבוע, הקבוצה של רובן נייברגר הצליחה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף עם ניצחון חוץ יקר ביבנה. צמד הזרים הנתנייתי שיתק את ג'רארד דה וון, ועם 9 שלשות ב-42 אחוז ו-18 איבודים של אליצור יבנה - הניצחון של האורחים הובטח. רק במחזור הסיום תדע אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה את מקומה הסופי, כשהיא יכולה לסיים בין מקום 3 למקום 6.

הרבו לאליצור יבנה: יונתן לוי (10 ריבאונדים) 20 נק', אלעד הופמן ודניאל מולינגס 17 נק' ו-6 אס' כ"א. הרבו לאליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה: עבדוליא גויא (10 ריבאונדים) 20 נק', ברייס וושינגטון (8 ריבאונדים, 7 אסיסטים) 19 נק', בוריס בוגוסלבסקי 17 נק', איתי מושקוביץ 13 נק'.

דורנד סקוט, מכבי אשדוד. מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
נתראה בפלייאוף. אשדוד/אתר רשמי, מנהלת הליגה הלאומית

הפועל גליל עליון - אליצור איתו אשקלון 72:70

משחק הבכורה של אריק אלפסי כמאמן אליצור איתו אשקלון מסתיים בניצחון מתוק ודוחק שקוטע רצף של שלושה הפסדים. הקבוצה מהדרום הצפינה לכפר בלום ולאורך המחצית הראשונה סבלה מיותר מדי עליות וירידות. בפתיחת הרבע השלישי היתרון כבר גדל ל-15 הפרש, אך הגנה טובה החזירה את האורחים למשחק ובמהלך האחרון אארון אפס חסם את עומר טל שהיה נהדר עם 25 נקודות. אליצור איתו אשקלון, שתסיים את העונה בפסגה, תפגוש ברבע הגמר את מכבי עירוני ר"ג. הפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון נשארת במקום השלישי, למרות ההפסד ותהיה חייבת לנצח במחזור הסיוןם את עכו/מטה אשר על מנת להישאר שם.

עירוני רעננה - עירוני קרית אתא 64:77

יוסי בונן מנצח את שרון אברהמי בקרב בין שני מאמנים שעבדו ביחד, ולא פחות חשוב מכך - עולה מעל לקו האדום. הקבוצה מפנינת השרון הצליחה לתסכל את עירוני קרית אתא שקיבלה רק 3 נקודות מאלייז'ה הירש וקלעה 5 שלשות ב-18 אחוז בלבד. מנגד, ירין איינהורן פלרטט עם טריפל דאבל ועירוני 'יובלים' רעננה ספגה 23 נקודות בלבד במחצית השנייה בדרך לעוד ניצחון ביתי. עירוני קרית אתא תדע רק במחזור הסיום את המיקום הסופי שלה כשהיא יכולה לסיים בין מקומות 3 עד 6.

הפועל עכו/מטה אשר - מכבי אשדוד 83:75

מכבי אשדוד מבטיחה באופן סופי את המקום השני בטבלה והיא תשחק בשלב רבע הגמר מול הפועל עפולה. הקבוצה של עופר רחימי לא פתחה טוב את המשחק, אך ברבע השני הצליחה לעצור את הביתיים על 16 נקודות בלבד. מכאן האורחים נטלו את ההובלה עד לסיום המשחק ועם 13 שלשות הבטיחו ניצחון. הקבוצה של עמית תמיר, שאימן בסוף העונה שעברה באשדוד, עם הפסד שישי משבעת המשחקים האחרונים והיא נכנסת לבית התחתון במומנטום שלילי.

א.ס רמת השרון - מכבי הוד השרון 70:82

הפועל חבל מודיעין - הפועל עפולה 116:77

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully