וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה בחוץ את זניט, צסק"א בפיינל פור

הקטלאנים רחוקים משחק אחד מהפיינל פור לאחר 70:78 ברוסיה. וויל קלייברן (34) הוליך את הרוסים ל-68:85 על פנר ו-0:3 בסדרה. באיירן ניצחה את מילאנו וצימקה ל-2:1 בסדרה

ניק קלאתיס שחקן ברצלונה מול וויל תומאס שחקן זניט סנט פטרסבורג. רויטרס
בארסה ב-1:2. קלאתיס/רויטרס

סדרות רבע הגמר של היורוליג נמשכו הערב (רביעי) עם שלושה משחקים: צסק"א מוסקבה היא העולה הראשונה לפיינל פור היורוליג, לאחר ניצחון 68:85 באיסטנבול על פנרבחצ'ה בדרך ל-0:3 חלק בסדרת רבע הגמר. באיירן מינכן הצליחה לצמק את הסדרה שלה מול מילאנו ל-2:1, זאת לאחר ניצחון 79:85 על האיטלקים במשחק מספר 3. ברצלונה הצליחה להשיב אליה את יתרון הביתיות לאחר שניצחה 70:78 את זניט בחוץ.

seperator

זניט - ברצלונה 78:70

הקבוצה של שאראס מצאה את עצמה במצב בעייתי מאוד לאחר שאיבדה את יתרון הביתיות, וגם לא הייתה רחוקה מלהגיע למשחק החוץ ברוסיה כשהיא בפיגור 2:0. עם זאת, ברצלונה הצליחה לנצח את משחק מספר 2, והערב הגיעה חדה ונחושה להשיג את המהפך בסדרה - וכך עשתה. האורח הוליכה כל המשחק, ולמרות הופעה נהדרת של בילי בארון ואלכס פויתרס מהספסל של הרוסים, לא הצליחה המארחת להדביק את שחקני ברצלונה. ברנדון דייויס הצטיין אצל המנצחת עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, וברצלונה תוכל להשלים עלייה לפיינל פור אם תנצח במשחק הבא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
וויל קלייברן, שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
סחף את חבריו לעוד פיינל פור. קלייברן/GettyImages

פנרבחצ'ה - צסק"א מוסקבה 85:68

הטורקים החסרים קיבלו בחזרה את יאן וסלי וקיוו להשיג ניצחון ביתי אחד כדי לא לעוף בסוויפ משפיל כבר הערב. המארחת אכן פתחה היטב ועלתה ל-0:12. הרבע הראשון היה בשליטת פנר, אך מהרבע השני והלאה רק קבוצה אחת הייתה על המגרש - צסק"א. וויל קלייברן שחזר במהלך העונה מפציעה שהשביתה אותו לפרק זמן מממושך, אך כעת ניתן להגיד שה-MVP של פיינל פור 2019 נמצא בשיאו. הפורוורד הנהדר סיים עם 34 נקודות (שיא קריירה ביורוליג) ו-7 ריבאונדים וסחף את חבריו ל-26:56 בשני הרבעים שלאחר מכן ולמעשה סגר עניין. קלייברן הוא למעשה גם ה-MVP של הסדרה, כשסיים אותה עם 21 נקודות בממוצע למשחק. צסק"א היא העולה הראשונה לפיינל פור.

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן. TF-Images, GettyImages
באיירן חזרה לסדרה. לוצ'יץ'/GettyImages, TF-Images

באיירן מינכן - מילאנו 79:85

עם פיגור 2:0 בסדרה, וכשהמומנטום לרעתה, שבה באיירן מינכן לביתה בתקווה להשאיר את סדרת רבע הגמר מול האיטלקים בחיים. המארחת פתחה בסערה את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי, אך מילאנו ענתה ברבע שני נהדר מצידה ושתי הקבוצות ירדו יחסית צמודות להפסקת המחצית. ולדימיר לוצ'יץ' היה נהדר בשורות הבווארים, במיוחד במחצית השנייה והפער המקומי חזר למחוזות הדו ספרתי. השחקנים של אטורה מסינה הצליחו להלחיץ מעט בדקות הסיום את באיירן ולצמק מעט את הפער, את המארחת שמרה על קור רוח, והצליחה לצמק את הסדרה ל-2:1. לוצ'יץ' הנהדר סיים עם 26 נקודות (20 במחצית השנייה) ו-7 ריבאונדים, וכיפה על משחק פושר יחסית של ווייד בולדווין שגם יצא בחמש עבירות במהלך הרבע הרביעי. ציפסר הוסיף 11, בעוד 18 נקודות של מלקולם דילייני לא הועילו למפסידה, שתקווה לסגור עניין במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully