וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "אני מרגיש שהרסו לי את כל מה שבניתי בדם, יזע ודמעות במשך שנים"

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 17:58

הקשר הוותיק פרסם פוסט מקיף באינסטגרם ובו התייחס למעמדו המשפטי מול הפועל תל אביב והשנה הקשה שעברה עליו: "כולם חושבים שאני פצוע. אני ממש לא! שחקן אחר שהיה במצבי היה שוקע בדיכאון עמוק. הדברים 'שלא קשורים לכדורגל' היו שהחזיקו אותי לא להיכנס לדיכאון"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

מאור בוזגלו פרסם היום (שלישי) פוסט נרחב באינסטגרם, ובו התייחס לעתידו המקצועי. ""הראש שלך לא בכדורגל", כמה שמעתי את המשפט הזה בשנה האחרונה", כתב הקשר הוותיק. ,"אז בואו שמעו סיפור. הראש שלי תמיד בכדורגל. הלב שלי פועם כדורגל, המוח חושב כדורגל - בכל רמ"ח איברי אני כדורגל. תמיד הייתי ולנצח אשאר, כי זאת האש שבוערת בי מאז שאני ילד. נכון שאני משלב את הכדורגל עם דברים נוספים בשנים האחרונות, ויודעים מה? תגידו 'הוא ברשתות החברתיות, בקמפיינים, בתוכניות הריאליטי', אבל זה חלק מהמשחק וזה לגמרי לגיטימי. בואו נגיד שאם אנטואן גריזמן וסרחיו ראמוס, שחקנים ששווים מיליונים, מלווים ע"י צוות צילום כבר שנים בגלל סרטים דוקומנטריים שעושים עליהם, אז גם מבחינתי בטוח שזה בסדר.

"כל הדברים 'שלא קשורים לכדורגל', היו אלו שהחזיקו אותי לא להיכנס לדיכאון בתקופה הכל כך מאתגרת הזאת שאני חווה. כן, להיות עסוק בצילומים לתוכנית, בתוכן לאינסטגרם או בצילום סרטונים הכניס לי גם משמעות לחיים וגם כסף אחרי שנה שלמה ללא שכר. מה הייתי עושה אם לא? חשוב לדעת לשלב בין העולמות, וגם היום הראש שלי עדיין בכדורגל. שחקן אחר שהיה עומד בפני סיטואציה כמו שלי בלי כל הדברים הנוספים כנראה היה שוקע בדיכאון עמוק . אני מודה, בהתחלה הייתי בדאון של חודשיים ואז למזלי התעשטתי, נכנסתי למוד של אופטימיות והזכרתי לעצמי שמה שצריך לקרות תמיד בסוף קורה. לא מסתכל אחורה, הכי חשוב להתקדם תמיד קדימה. תודה לאל שאני כל הזמן בעשייה, שיש לי משפחה תומכת ,שבנינו את הבית שלנו ושיש לי עיסוקים ופרוייקטים נוספים בחיים אחרת אף אחד אחר לא היה דואג לי.

"חושבים שלא ניסיתי למצוא קבוצה? ברור שניסיתי אבל כולם רוצים לדעת מה הסטטוס שלי? באיזה מצב אני? חוסר ודאות מוחלט. לקבוצות דואגים, אבל מי דואג לשחקנים? מי האמא והאבא שלנו? אני שנה ללא כדורגל, שנה שאני מחכה למשפט אחרי שנגרם לי נזק כלכלי ותדמיתי שמילים לא יוכלו לתאר. אני השחקן הראשון בהיסטוריה שמגיע לפסק דין מול הקבוצה שלו. זה מצער אותי מאד אבל החלטתי לא לוותר בסיטואציה ההזויה הזאת שנקלעתי אליה, ואני הולך עד הסוף. אני מרגיש שהרסו לי את כל מה שבניתי בדם, יזע ודמעות במשך שנים. כולם סביבי חושבים שאני עדיין פצוע, איזו קבוצה תרצה שחקן פצוע? והקטע המצחיק שאני ממש אבל ממש לא! במהלך הקריירה היו לי מספר הפוגות וכל פעם חזרתי מהן טוב יותר. סך הכל 6 וחצי מתוך 13 שנים בהן הייתי בשיקום. מחצית מהקריירה, יש שיגידו מטורף, לא מרפה, אני בוחר להסתכל על זה כמו על עוף החול, הפיניקס.

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
לא מוותר. בוזגלו/לילך וייס רוזנברג

"אחרי כל השנים שלא וויתרתי אף פעם, שלא תחשבו לרגע שאני מוותר. אני מכין את עצמי לעונה הבאה, עובד קשה סביב השעון לבד, והכי חשוב, מרגיש מעולה עם עצמי פיזית. הייתה לי שנה שלמה להכין את עצמי לעונה הבאה ואני מתכוון לקחת מהסיטואציה הזאת רק את הדברים הטובים למרות כל הקושי ולמרות התחושה הבלתי נסבלת הזאת של להרגיש "אאוט" או מאוכזב, אני עדיין אומר תודה. תודה שזכיתי אחרי הרבה שנים שבקושי היה לי זמן להרים את הראש, להנות מהילדים שלי, לחוות אותם גדלים, להשקיע בהם ובמירן שלי זמן איכות ככה פתאום, באמצע מירוץ החיים, זכינו בזמן משפחתי יקר שהכניס את כל החיים האלו לפרופורציה.

"אם מסתכלים על חצי הכוס המלאה יש המון יתרונות לצד אכזבה מכך שהדבר שאני הכי אוהב ויודע לעשות "הוזנח" קצת, אבל הפעם - לא בשליטתי. האינסטגרם שלי לא מראה רק הצלחות ויופי, יש הרבה משברים והרבה התמודדויות וזה אחד מהם, ככה שהיה לי חשוב ורציתי לשתף אתכם בקצת ממה שעבר עליי בשנה שחלפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully