וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן - מנצ'סטר סיטי: אמבפה כשיר, פפ: "צריך ליהנות מהלחץ"

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 17:17

החלוץ התגבר על הפציעה בירך ויעמוד לרשות פוצ'טינו (ד', 22:00, ספורט 5). מנג'ר סיטי: "עם ניימאר, בארסה היתה זוכה באלופות עוד 2-3 פעמים"

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 2:1/ספורט 2

פחות משנה אחרי שעלתה לגמר ליגת האלופות והפסידה לבאיירן מינכן, פריז ס'ן ז'רמן תנסה לעשות מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5) צעד לשחזור ההישג כשהיא תארח את מנצ'סטר סיטי למשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר. הקבוצה האנגלית חולמת על גמר אירופי ראשון מאז גביע אירופה אירופה למחזיקות גביע ב-1970. אז זה נגמר בזכייה.

מנצ'סטר סיטי רוצה גמר אירופי ראשון אחרי 41 שנה

מנצ'סטר סיטי

לאחר שזכתה בגביע הליגה, ולפני שהיא מבטיחה רשמית את אליפות אנגליה, מנצ'סטר סיטי תנסה לעשות צעד נוסף אל עבר התואר היוקרתי מכולם. הסיטיזנס צלחו חצי גמר אירופי רק פעם אחת בהיסטוריית המועדון, וזה קרה בחצי גמר גביע אירופה למחזיקות, אי שם ב-1969/79.

פפ גווארדיולה יהנה מסגל מלא, כשג'ון סטונס שסיים לרצות עונש הרחקה צפוי לשוב ל-11. בקישור אמור להחליף רודרי את פרננדיניו, בעוד בחלק ההתקפי ככל הנראה יפתחו ריאד מחרז ופיל פודל, לצד אילקאי גונדואן, קווין דה בראונה וברנרדו סילבה. סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס צפויים להתחיל על הספסל.

"אנחנו יודעים שיש לנו קשה מאוד ושפריז תגיע להזדמנויות", אמר פפ גווארדיולה במסיבת העיתונאים. "כולם יודעים את האיכויות שיש להם, אבל ככה זה בחצי גמר ליגת האלופות. חייבים ליהנות מהלחץ ומהסיטואציה הזו. נרצה להחזיק בכדור. אנחנו לא אחת הקבוצות הגדולות במפעל הזה, אבל נרצה להפוך לאחת כזו".

מנג'ר סיטי אף על פודן וקיליאן אמבפה בצד השני ואמר: "שניהם כישרונות אדירים עם כישורים גדולים, אבל קשה להשוות שחקנים בעמדות שונות. אני בטוח שפריז מאושרת שיש לה את קיליאן, ואי אפשר לתאר כמה אנחנו מרוצים שיש לנו את פיל".

על ניימאר אמר פפ: "אני זוכר שצפיתי בקליפים שלו כנער בסנטוס, כולנו היינו עם פה פתוח. אם הוא היה נשאר בברצלונה, הם היו זוכים בעוד 2-3 גביעי אלופות. הוא, מסי וסוארס היו ההתקפה הטובה ביותר. אבל ההחלטה לעזוב לפריז לא בהכרח רעה. אני מעריץ שלו, הוא גורם לכדורגל להיראות יפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אוהב את הלחץ. פפ/רויטרס

פריז סן ז'רמן

מאמן פריז, מאוריסיו פוצ'טינו, הסיר היום את החששות בנוגע לקיליאן אמבפה והבהיר שהוא כשיר להתמודדות, כשחואן ברנאט הוא השחקן המשמעותי היחיד שייעדר. אמבפה נפצע בירך בניצחון החוץ על מץ בסוף השבוע, אבל החלים בדיוק בזמן.

ניימאר הברזילאי השתתף היום במסיבת עיתונאים רשמית ראשונה של פריז אחרי שלוש שנים ואמר: "אני שמח בפריז, יותר מאשר בשנים הקודמות. חידוש החוזה? יש עוד זמן, נעשה את הטוב ביותר כדי שכולם יהיו מרוצים. אמבפה? אנחנו חברים טובים. הוא כדורגלן גדול ואדם פנטסטי".

הברזילאי הוסיף: "יש כמה אספקטים במשחק שלי ששיפרתי מאז שהגעתי לפריז. גם עברתי זמנים קשים מסיבות שכולם יודעין מה הן. אבל תמיד עבדתי קשה ותמיד הייתי מקצוען - בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים".

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully