וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טיילר דורסי רוצה לחזור ל-NBA, אולימפיאקוס מתעניינת

ביוון טוענים: הגארד מחוזר אבל ממתין להצעות מארצות הברית, אותלו האנטר מועמד לקאמבק, והאם תומאס ווקאפ קרוב לחתימה במכבי תל אביב?

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל אותלו האנטר. מאור אלקסלסי
בדרך חזרה ליוון? אותלו האנטר/מאור אלקסלסי

ביוון טוענים: טיילר דורסי מחוזר על ידי אולימפיאקוס, אבל מחכה להצעות מה-NBA. גארד מכבי תל אביב שצפוי לעזוב את הצהובים בקיץ אחרי שתי עונות, מחזיק באזרחות יוונית שתאפשר לו להירשם כמקומי. אולימפיאקוס שנחושה לחדש את פניה ולהצעיר את הסגל המזדקן, סימנה אותו כמועמד בכיר, אבל לעת עתה נראה שהחיזורים לא יבשילו לעסקה, לפחות עד שדורסי ירגיש שמיצה את כל האפשרויות לחזור לליגה הטובה בעולם.

כמו כן, ביוון טוענים שבמשבצת הרכז עלולה אולימפיאקוס לנחול הפסד למכבי תל אביב - השתיים מתעניינות בתומאס ווקאפ שמסיים חוזה בז'לגיריס קובנה, אולם לפי הדיווח, הרכז האמריקאי "נרגש יותר מהאפשרות לשחק תחת יאניס ספרופולוס במכבי תל אביב", ו"למרות שהוא עוד לא חתם רשמית, הוא קרוב לעשות זאת".

טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ביוון מחכים לו. טיילר דורסי/ברני ארדוב

כמו כן, טוענים בדיווח שאותלו האנטר עשוי לחזור לאולימפיאקוס. הסנטר הוותיק חתום לעונה נוספת במכבי תל אביב, אולם עדיין לא ברור אם הצהובים יחליטו להשאירו לאור העובדה שהוא אמור להיות אחד מבכירי המשתכרים בקבוצה בעונה הבאה. האנטר שיחק באולימפיאקוס בעבר בין 2014 ל-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully