וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה: אנטוורפן תקפיא את ליאור רפאלוב עד סוף העונה?

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 11:29

אחרי החתימה באנדרלכט, קבוצתו הנוכחית של הקשר שוקלת לא לשתפו בפלייאוף. בבלגיה מגינים עליו, מאמנו לשעבר: "הוא תמיד רעב, כמו כריסטיאנו רונאלדו"

תקציר: מוסקרון - אנטוורפן 3:2, בישול נהדר לליאור רפאלוב/ספורט 1

אחרי ההודעה על החתימה באנדרלכט והסערה שנוצרה סביב המעבר, האם ליאור רפאלוב לא ילבש יותר את מדי אנטוורפן? בבלגיה טוענים כי קבוצתו הנוכחית של הקשר בן ה-35, שוקלת להקפיאו ולא לשתפו בששת משחקי הפלייאוף שנותרו.

אנטוורפן תפגוש בפלייאוף פעמיים את אנדרלכט, הקבוצה שמתחרה עם קבוצתו הנוכחית על המקום השני, ושיתופו של רפאלוב עלול ליצור מצב אבסורדי. לכן הנהלת אנטוורפן שוקלת את צעדיה לגביו, ולפי הדיווחים ייתכן שכבר ערך את הופעתו האחרונה בקבוצה.

בבלגיה טוענים שרפאלוב רוצה לשחק במשחקים שנותרו עד סוף העונה וגם חבריו לקבוצה מצדדים בכך, אבל הפור ייפול לאחר שהקשר ייפגש עם המאמן וההנהלה ביום שני.

בתוך כך, בבלגיה עוסקים גם בשאלה איך וכמה רפאלוב יסייע לאנדרלכט. ג'ורג' ליקנס, מאמנו לשעבר של רפאלוב בקלאב ברוז', טוען שהוא יהיה מנטור מצוין לצעירים. "רפאלוב הוא כמו כריסטיאנו רונאלדו - לא חשוב כמה הישגים היו לו בקריירה, לא חשוב מה הגיל שלו, הוא תמיד. השחקנים הצעירים יהפכו ליותר טובים בזכותו. הוא המנטור המושלם".

שחקן אנטוורפן ליאור רפאלוב. רויטרס
יעלה ליציע בצמד המשחקים המכריע נגד קבוצתו הבאה? רפאלוב/רויטרס

החתימה של פאלוב באנדרלכט ממשיכה להסעיר את הכדורגל הבלגי ולהעסיק באופן נרחב את תקשורת הספורט המקומית. הבוקר היה שם מי שנחלץ להגנתו ולהגנת המועדון מבריסל, זאת בצל התלונות של אנטוורפן לכך שהיה אסור לפרסם אודות החתימה בעת הזו.

השמועות על העניין הרב של אנדרלכט ברפאלוב (ודיומרסי אמבוקאני) הציפו את אתרי הספורט בבלגיה בשלושת השבועות האחרונים, אבל אתמול הגיעה ההודעה הרשמית והעיתוי הכעיס אנשים רבים. הסיבה: קבוצת הפאר מבריסל מתחרה עם אנטוורפן על כרטיס למוקדמות ליגת האלופות והפלייאוף העליון בדיוק עומד לצאת לדרך.

אנטוורפן מקדימה את אנדרלכט בנקודה בלבד והשאלה שעולה באופן טבעי היא איזו קבוצה רפאלוב מעדיף שתסיים במקום השני ותעפיל למוקדמות ליגת האלופות (בהנחה שקלאב ברוז' תזכה באליפות). שתי הקבוצות תפגשנה פעמיים בחודש הקרוב למשחקים מכריעים ויהיה מעניין מאוד לראות אם הישראלי שחגג אתמול את יום הולדתו ה-35, יהיה בסגל של קבוצתו הנוכחית.

העיתונאי יוהאן ואלקיירס הגן על רפאלוב ואנדרלכט הבוקר: "ההדלפה על הסיכום לא הגיעה מהצד של אנדרלכט, זה היה טיפשי מצדה לעשות דבר כזה. והתלונות של אנטוורפן הן נאיביות. אי אפשר לשמור בסוד חדשות כאלו אפילו שבוע, שלא לדבר על חודש עד שהליגה תסתיים. רפאלוב אפילו נצפה במשרדים של אנדרלכט אתמול, כך שסודיות לא הייתה דבר אפשרי. אז שאנטוורפן תדרוש שאנדרלכט תשקר בנוגע לכך שהוא חתם...".

ואלקיירס שכותב באתר voetbalkrant הוסיף: "אנדרלכט ראתה הזדמנות ולקחה אותה בשתי ידיים. לחכות לסיום העונה לא הייתה אופציה מבחינתה. כולם מבינים שהסיפור הזה הציב את אנטוורפן במצב לא נוח כי עכשיו יש לה דילמה: האם להעלות ליציע את אחד השחקנים הכי חשובים שלה. אבל זה לא סיפור ששווה לצאת למלחמה בשבילו. בשורה התחתונה אנדרלכט הסכימה לתת לרפאלוב חוזה לשנתיים ואנטוורפן לא. אי אפשר להאשים את הישראלי בכך שהוא רצה ודאות וביטחון. סודיות? הספינה הזו כבר הפליגה מזמן".

אתמול עוד לפני החתימה - אחרי שפורסם בבלגיה שהצדדים כבר סגרו - אוהדים של אנטוורפן ובמיוחד של קלאב ברוז' בה רפאלוב שיחק שבע שנים, הגיבו בזעם מתוך תחושת שהוא בגד בהם. בקבוצתו הנוכחית פרסמו תגובה רשמית וכתבו בין היתר: "העובדה שליאור בחר להתעלם מהצעתנו להאריך את החוזה ובחר באתגר אחר, היא חלק מהכדורגל ועלינו לקבל אותה. לעומת זאת, השמועות והדיווחים בשבועות האחרונים, וההודעה הרשמית ערב פלייאוף האליפות בו מתחרות שתי הקבוצות, היא בלתי אפשרית! אנו מביעים חרטה על דרך הפעולה הזו שמנסה להזיק למועדון שלנו ופוגעת בערכי השוויון והספורטיביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully