וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התרגשנו מנס ציונה, ואנחנו רוצים גם": גלבוע/גליל והפועל חולון בפיינל פור הבלקני

חצאי גמר הליגה הבלקנית יתקיימו הערב בחולון, עם דרבי ישראלי (20:00) ולפניו דרבי בולגרי בין אקדמיק פלובדיב לברואה (17:30). גיא פניני: "המסגרת הזו הייתה גלגל הצלה עבורנו". אבישי גורדון: "רוצים לסיים בטעם מתוק"

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס עם מאמן אקדמיק פלובדיב יורדאן יאנקוב. לירון מולדובן, מנהלת הליגה, אתר רשמי
מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס (משמאל) עם מאמן פלובדיב יורדאן יאנקוב/אתר רשמי, לירון מולדובן, מנהלת הליגה

אחרי זכייתה של עירוני נס ציונה ביורופקאפ, ותשעה ימים לפני הפיינל אייט של ליגת האלופות, ייפתח הערב (שלישי) הפיינל פור של הליגה הבלקנית. במשחק המרכזי ב-20:00 תארח הפועל חולון את גלבוע/גליל, ובחצי הגמר המוקדם ב-17:30 יתקיים בהיכל הטוטו דרבי בולגרי בין ברואה לאקדמיק פלובדיב.

בעוד חולון רוצה לעבור בשלום את האירוע, לקראת המאני טיים של המפעל האירופי בשבוע הבא, גלבוע מעוניינת לשחזר את הישגיה הקודמים בבלקנית. היא זכתה באליפות הליגה הזו פעמיים (ב-2012 וב-2013), וב-2014 הגיעה לגמר, והעונה חזרה עם 12 קבוצות ישראליות במטרה לאפשר לכולן להמשיך להתאמן בזמן הסגר שאיים להשבית אותן בשל מגיפת הקורונה.

"כל מפעל שבו אנחנו משחקים הוא חשוב עבורנו, ובכל מפעל אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר", אמר מאמן חולון, סטפנוס דדאס. "לכל תואר יש את הערך שלו. זכייה בגביע באולם הביתי, מול הקהל שלנו, תשמש דחיפה גדולה עבורנו לקראת ליגת האלופות".

קפטן חולון, גיא פניני: "הליגה הבלקנית עזרה לנו מאוד בתקופה קשה מאוד, כשהכול במדינה נעצר. זה היה איזשהו סוג של גלגל הצלה בשבילנו. זו הייתה חוויה מעניינת, להגיע למקומות שבדרך כלל אנחנו לא מגיעים, להכיר דברים חדשים. כולנו מכירים את האיכות של גלבוע. זו קבוצה מאוד מאומנת וקשוחה, שעושה עונה מדהימה ומשחקת בצורה אינטנסיבית".

גביע הליגה הבלקנית. לירון מולדובן, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הגביעים לזוכה ול-MVP כבר מחכים על הפרקט בחולון/אתר רשמי, לירון מולדובן, מנהלת הליגה

מאמן גלבוע/גליל, אבישי גורדון: "אנחנו מאוד מתרגשים, ורוצים לשמח את הקהל האדיר שלנו. ראינו את עירוני נס ציונה עושה היסטוריה, התרגשנו איתם, אנחנו גאים בהם וגם אנחנו רוצים. חולון קבוצה מאוד מיוחדת, שבנתה סגל ברמה גבוהה. יש לה הרבה כלים, וברגע שנצליח לעצור את משחק הריצה, השלשות והאופן ריבאונד שלהם, ולהוריד את הממוצעים שלהם, זה יעזור לנו מאוד. הליגה הבלקנית חשובה לנו, חווינו בה הרבה חוויות ואנחנו רוצים לנסות לסיים את זה עם טעם מתוק".

קפטן גלבוע, נתנאל ארצי: "אנחנו נרגשים מאוד, אבל חייבים להיות עם רגליים על הקרקע - חולון זו יריבה לא פשוטה בכלל, שצמודה אלינו בליגה. כל שחקן שם יכול לקלוע מבחוץ, מה שהופך את המשמעת והמחויבות שלנו בהגנה להרבה יותר גבוהות. יש אצלנו שחקנים שטעמו העונה בפעם הראשונה את אירופה, דרך המשחקים בליגה הבלקנית, וזה מאוד חשוב".

בעקבות מקרהו הטרגי של איציק סעידיאן, שהצית עצמו במחאה על הטיפול הלקוי של משרד הביטחון בנכים ובהלומי הקרב, הפיינל פור יוקדש ללוחמי צה"ל ולנפגעי פוסט טראומה. המנצחת בין חולון לגלבוע תעלה לגמר כשעל גב החולצות יופיעו מספרי השנים שבהן פרצו מלחמות ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully