וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט מתפעל מלברון ג'יימס, מחמיא לקטש ומצהיר: "תמיר בשל ליורוליג"

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 7:11

המאמן לשעבר התראיין ביוון, הבהיר שבנו ישחק באלבה ברלין בעונה הבאה, שיבח את מאמן פאו וגם ניתח את קריירת ה-NBA שלו

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. אודי ציטיאט
"הוא עובד קשה כדי להגיע ליורוליג". תמיר בלאט/אודי ציטיאט

דיוויד בלאט מצהיר: תמיר בלאט ישחק בעונה הבאה באלבה ברלין. המאמן לשעבר התראיין אמש (שני) לטלוויזיה היוונית, ובין היתר חשף גם את התוכניות של בנו לעשות את קפיצת המדרגה ליורוליג בעונה הבאה.

"הוא ישחק באלבה ברלין בעונה הבאה, ואני מאמין שהוא בשל ומוכן, ושהוא יוכל להסתדר ברמות האלה. היורוליג זו הרמה הכי גבוהה באירופה ותמיר עובד קשה כדי להגיע לשם. הוא נמצא בקבוצה טובה, משחק היטב גם בקבוצה וגם בנבחרת ישראל, ואני שמח עבורו. בכל מקרה, הוא צריך לסיים את העונה בהפועל ירושלים בצורה הכי טובה שיש, ורק אחר כך לחשוב על העתיד שלו".

בלאט אף החמיא לעודד קטש, שהותיר בינתיים חותם חלקי בלבד בפנאתינייקוס, ונתון בתקופה האחרונה ללא מעט ביקורות. "אני חושב שעודד מאמן נהדר, ואני בטוח שתהיה לו קריירה טובה. אני מכיר אותו מאז שהיה ילד, אימנתי אותו ועקבתי אחרי הקריירה שלו מקרוב. שחקנים אוהבים לשחק בשבילו ויש לו שיטת משחק ספציפית וברורה - אלו שני דברים מהותיים עבור מאמן", אמר.

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
לא מתחרט על כלום. בלאט עם לברון/AP

בלאט אף חילק מחמאות ללברון ג'יימס, שעד הפציעה שספג רשם עונה פנטסטית במדי הלייקרס. מה שהוא עושה בשנה וחצי האחרונות, בגיל שלו ועם הוותק שלו בליגה, זה פנומנלי. ייתכן שכיום הוא טוב יותר ממה שהיה אי פעם, וזה לא קל בהתחשב בעובדה שהוא השחקן הטוב בעולם כבר במשך שנים. צריך להסיר בפניו את הכובע, כי הוא עושה דברים יוצאי דופן".

לדבריו של בלאט, אין בו חרטה על האופן שבו הסתיימה קריירת ה-NBA שלו, ועל מערכת היחסים שלא הצליח לפתח עם לברון בזמנו. "כמה אנשים זכו לאמן את השחקן הטוב בעולם? זה די ייחודי ודי יוצא דופן. כמובן שהניסיון בקליבלנד, לעבוד ב-NBA, לאמן את לברון ג'יימס, להגיע לגמר הפלייאוף - אלו דברים שמאוד העשירו אותי. זה לא הסתיים בצורה הכי טובה מבחינתי, אבל הייתה לי תקופה לא רעה ב-NBA ביחס למאמן אירופי, וגם בזמן הקצר שלי בארצות הברית הגעתי להישגים יפים. אני משתדל לא להסתכל לאחור בחרטה. אני בעיקר מרגיש בר מזל שהייתה לי את ההזדמנות לעסוק בדבר שאני כל כך אוהב במשך שנים, ולצבור כל כך הרבה חוויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully