וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל ניצחה 28:34 את ליטא במוקדמות אליפות אירופה

ירמי סידי (11 שערים) הוביל לניצחון ראשון בקמפיין, והנבחרת עקפה את הליטאים ועלתה למקום השלישי בבית 4. בשלישי: משחק ביתי מול איסלנד החזקה

ירמי סידי שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
גם בליטא כבש 11 שערים, רק שהפעם זה הסתיים בניצחון. ירמי סידי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל השיגה הערב (שני) ניצחון ראשון בבית 4 של מוקדמות אליפות אירופה, כשגברה 28:34 על ליטא, לה הפסידה 31:28 במפגש הקודם. בעקבות הניצחון עקפה ישראל את יריבתה ועלתה למקום השלישי, כשמחר (20:30) היא תארח את איסלנד שמגיעה עם סגל חזק ואמורה לסיים ראשונה בבית.

אדיר כהן שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
תרם ארבעה שערים. אדיר כהן/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

למרות חיסרון של הקפטן דניאל שקלים וניבו לוי שנפצעו, והשוער דן טפר שנפצע במהלך המחצית הראשונה (מושיקו אלימלך החליף אותו והיה מצוין), נבחרת ישראל שלטה בקצב בזכות יכולת נהדרת של ירמי סידי, יואב למברוזו, אדיר כהן, עוז חממי וטל הרשקוביץ, והוליכה במהלך המחצית השנייה ביתרון של שבעה שערים (17:24 בדקה ה-45) ובהמשך בשמונה (18:26 בדקה ה-48). ליאור גורמן הורחק בדקות הסיום, ולמרות שערים של יוסי אפו ועדן ג'ינג'י, הליטאים צמצמו את הפער לחמישה שערים, לפני שסידי, ג'ינג'י, אפו ולמברוזו כבשו והבטיחו את הניצחון.

כבשו לזכות הנבחרת: סידי 11 שערים (כמות זהה לזו שכבש גם במפגש בליטא), למברוזו 7, אדיר כהן 4, חממי, אפו, הרשקוביץ 3 כל אחד, ג'ינג'י 2, טורקניץ 1. עצירות שוערים: דן טפר 7 עצירות 44%, אלימלך 8 עצירות ב-31%.

בסגל למשחק מחר מול איסלנד צפוי להיכלל גם דניאל מוסינדי, המקשר של ארלנגן הגרמנית שנחת היום בארץ. ביום חמישי הנבחרת תארח את פורטוגל החזקה, במשחק שלישי תוך ארבעה ימים שייערך אף הוא בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully