וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת: "במכבי חיפה פחות הלך, לא מתחרט על שום דבר"

אחרי השער לרשת מכבי תל אביב, קשר עירוני קרית שמונה דיבר על הקדנציה בירוק, היציאה לאוסטריה והצלת השער: "ברגעים כאלה אתה מקבל בוסט של אנרגיה"

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

יממה לאחר השער שכבש לרשת מכבי תל אביב וניצחונה המפתיע של עירוני קרית שמונה 0:2, התראיין הערב (שני) רועי קהת בתכנית הספורט של 103FM.

קהת נשאל על ההבדל בין התבוסה למכבי חיפה לבין ההופעה מול מכבי תל אביב, והשיב: "אחת הסיבות היא שלא ספגנו שער מוקדם, שמאוד השפיע עלינו במשחק בחיפה. ידענו שככל שיעברו הדקות ונרגיש יותר טוב, אז נוכל גם להבקיע שערים ולנצח את המשחק".

על הצלת השער אמר: "אתה רואה את הכדור הולך שם לרוחב ואתה רק מנסה להגיע אליו, וגם היה לי הרבה מזל שהרמתי את הרגל בשנייה הנכונה והכדור פגע ועלה מעל השער. ברגעים כאלה אתה מקבל בוסט גדול מאוד של אנרגיה שהיום אין סיכוי שנותנים לנו גול".

על הקריירה שלו, אחרי החזרה מאירופה והאכזבה במכבי חיפה, אמר קהת: "אני לא יודע אם זה התיקון. בכל מקום שאני מגיע אני מנסה לתת את הטוב ביותר שלי. במכבי חיפה זה הלך פחות טוב והייתה תקופה פחות טובה. מבחינתי השנה הזאת היא טובה, גם יצא לי לשחק כמעט את כל המשחקים בהרכב. המטרה הראשונית ביציאה לאירופה הייתה לעשות עונות טובות באוסטריה ואחר כך להתקדם קדימה. בפועל זה לא קרה. אנחנו מתכננים תוכניות ובסוף קורים דברים אחרים. ככה שאני את הדרך שלי עשיתי ואני באמת לא מתחרט על שום דבר".

על המטרות של קרית שמונה בחמשת המחזורים שנותרו: "אנחנו רואים בפנינו את המטרה של המקום הרביעי, זה מה שהצבנו לנו. כרגע אנחנו עם אותו מספר נקודות כמו מכבי פתח תקווה אז מי שייעשה יותר נקודות ב-5 משחקים שנשארו יסיים במקום הרביעי שיכול להוביל לאירופה. בנוסף לכל הדבר הזה ומעבר למטרות של המועדון, לכל שחקן ושחקן יש חוזה ויש לו קריירה והוא רוצה להשיג את הבמה הכי טובה, הפלייאוף העליון. זה המקום להציג את היכולות שלך ולתת כמה שיותר מעצמך ולהראות שמגיע לך להיות במקומות האלה, וזה מה שכל השחקנים פה רוצים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully