וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטי ספיצ'קוב בעמדה טובה למדליה באליפות העולם

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 17:31

ארבעה ישראלים עלו לשיוט המדליות באליפות העולם בדגם RSX, שיתקיים בשלישי. ספיצ'קוב במקום השלישי, בגברים- תום ראובני רביעי, יואב כהן שישי ויואב עומר עשירי. שחר צוברי ואופק אלימלך מחוץ לעשירייה הראשונה

קטי ספיצ'קוב שייטת ישראלית. Sailing Energy, אתר רשמי
קרובה להשגת מדליה באליפות העולם. ספיצ'קוב/אתר רשמי, Sailing Energy

יום שיוטים רביעי בתנאים קשים הסתיים באליפות העולם בקאדיס, כאשר בנבחרת ישראל ארבעה שייטים יתמודדו מחר (שלישי) בשיוט המדליות, עם סיכוי טוב לשלושה מהם.

בנשים, קטי ספיצ'קוב תיאבק על מקום על הפודיום אחרי שהמשיכה לשמור על יציבות וסיימה את שיוטי היום במקומות 4, 6 ו-1. ספיצ'קוב ממוקמת בסוף היום במקום בשלישי, מרחק חמש נקודות מהמובילה. שיוט המדליות הוא שיוט בעל ניקוד כפול, כך שהמאבק על המדליות פתוח לחלוטין לארבע השייטות המובילות כרגע בתחרות.

בגברים שלושה שייטים יתחרו בשיוט המדליות. תום ראובני סיים את יום השיוטים עם עלייה של שני מקומות והוא במקום הרביעי, עם סיכוי טוב להגיע למדליה. אחריו נמצא יואב כהן במקום השישי ויואב עומר במקום העשירי, לאחר שלושה שיוטים חזקים, שהכניסו אותו ברגע האחרון לשיוט המדליות.

אופק אלימלך (11) ושחר צוברי (15) לא הצליחו לסיים בעשירייה הראשונה ולא יתחרו בשיוט המדליות. עבור צוברי מדובר בפגיעה קשה בסיכוייו לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים כיוון שהוא נאבק עם יואב כהן על הכרטיס הבודד. לאחר שובה של הנבחרת לישראל תתכנס ועדה של איגוד השייט על מנת לקבל את המלצתו של המאמן גור שטיינברג ולקבוע מי מהגולשים ייצג את ישראל בטוקיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully