וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרבור לורנס ועוד 31: דראפט ה-NFL יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 9:47

אחרי שנה בה נערך במתכונת וירטואלית, הדראפט חוזר לנורמליות חלקית והקוורטרבק המבטיח מקלמזון צפוי להיבחר ראשון על ידי ג'קסונוויל והמאמן החדש אורבן מאייר. אחריו עשויים לרדת מהלוח עוד לא מעט קוורטרבקים, וכמה שמות מבטיחים נוספים

טרבור לורנס. Chris Graythen, GettyImages
הפרס הגדול יגיע לג'קסונוויל. טרבור לורנס/GettyImages, Chris Graythen

דראפט 2021 של ה-NFL ייצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי, 3:00) עם הסיבוב הראשון, שצפוי להיות מלא באקשן כמיטב המסורת.

אחרי שבשנה שעברה נערך הדראפט כולו במתכונת וירטואלית, בעוד הקורונה הלכה ושטפה כל פינה בארצות הברית, הרי שהפעם המצב יהיה מעט שונה וקרוב ל-15 מהשחקנים הבכירים שאמורים להיבחר, מתכננים להגיע לקליבלנד ולזכות בחיבוק המפורסם מהקומישינר רוג'ר גודל, שסיים להתחסן.

מי שיישאר בבית הוא השחקן שייבחר על ידי ג'קסונוויל במקום הראשון, טרבור לורנס. הקוורטרבק בן ה-21 הוא אחד הפרוספקטים המבטיחים ביותר שיצאו בשנים האחרונות מהמכללות ואחרי שלוש שנים אדירות בקלמזון, הוא ינסה להרים את הג'אגוארס, שסיימו את העונה שעברה במאזן הגרוע בליגה, 15:1. לורנס מסומן כבר כמה שנים כבחירה 1 בדראפט הזה ובפלורידה ימתין לו המאמן החדש אורבן מאייר, ששב לקווים כדי לשתף עמו פעולה.

Mac Jones. UA, GettyImages
עוד שם מעניין. מאק ג'ונס מאלבמה/GettyImages, UA

ניו יורק ג'טס, שנראתה לאורך רוב העונה שעברה בדרך הבטוחה לאפס ניצחונות והבחירה הראשונה, תסתפק במספר 2 והיא ככל הנראה תלך על קוורטרבק משלה - זאק ווילסון המרשים מ-BYU. סן פרנסיסקו ביצעה טרייד כדי לתפס למקום השלישי ואיש לא יופתע אם גם היא, וגם אטלנטה הרביעית, ישלימו סריית קוורטרבקים שתרד מהלוח כבר בתחילת הדראפט, כאשר השאלה הגדולה היא מי תהמר על ג'סטין פילדס, הקוורטרבק של אוהיו סטייט, שהמניה שלו נחלשה מעט בזמן האחרון.

מעבר לכך, השמות הבולטים הם של קייל פיטס, טייט אנד מפלורידה ושל ג'מאר צ'ייס, תופס מבטיח מאוד מ-LSU. עוד קוורטרבק מרתק הוא מאק ג'ונס מאלבמה וחברו לקבוצה, התופס וזוכה ההייזמן בעונה החולפת דבונטה סמית', אמור להיבחר בסיבוב הראשון.

אחרי ש-32 הבחירות הראשונות יושלמו, הדראפט יימשך עם סיבובים 2 ו-3 בלילה שבין שישי לשבת (החל מ-2:00) ויסתיים עם סיבובים 4 עד 7, שייצאו לדרך ביום שבת, החל מ-19:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully