וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח המשקיף במשחק בין נס ציונה לחולון: "התנהגות הנהלת הקבוצה האורחת: טובה"

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 14:41

למרות דוח חריף שכתבו שופטי המשחק לפני כשבועיים נגד יו"ר חולון איתן לנציאנו שיעמוד לדין ברביעי, המשקיף שלמה רבינוביץ' לא ציין את היו"ר ולו פעם אחת, אלא ציין קללות רבות שהגיעו מיציע אוהדי חולון

יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו. ברני ארדוב
איתן לנציאנו/ברני ארדוב

יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו יעמוד לדין משמעתי באיגוד הכדורסל ביום רביעי הקרוב בעקבות אירועי המשחק בין הסגולים לעירוני נס ציונה ב-16 באפריל. כזכור, היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, דורש להרחיק את לנציאנו מהמגרשים עד לסיום העונה, לאחר דוח שופטים חמור נגדו בו נטען כי קילל את השופטים ואמר לעברם "מכרתם את המשחק, זבלים, בני ז****". כמו כן נטען כי לנציאנו קרא לשחקנים לרדת מהמגרש. לנציאנו הכחיש את כל הטענות נגדו ואף שכר את עו"ד רועי רוזן שייצג אותו בהליך.

לידי וואלה! ספורט הגיע דוח המשקיף במשחק שלמה רבינוביץ', דוח שאליו לא מתייחס עו"ד אור בכתב האישום נגד לנציאנו. בדוח המשקיף מצוינות ההרחקות של סטפנוס דדאס וגיא פניני, מצוין קללות מצד יציע חולון אך ההתנהגות של הנהלת ובעלי התפקיד בקבוצה המארחת מוגדרת כ"טובה".

בנספח לדוח שמופיע "לבקשת היועץ המשפטי טל אור", מפרט רבינוביץ' את האירועים את הקללות: "השופט בן ז*** מספר פעמים, השופט מהמר, קריאות מיציע אוהדי חולון, השופטים זבלים". בסעיף שנשאל מהיכן שמע את הביטויים כתב: "מיציע אוהדי חולון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully