וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד - צ'לסי: זידאן "לא מאמין" שאופ"א תשפיע על השיפוט

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 18:37

בספרד חוששים מיחס עוין לריאל בחצי גמר האלופות מול צ'לסי (שלישי, 22:00, ספורט 5). זידאן אופטימי, וראן: "חייבים להתאחד כדי למצוא פתרונות". טוכל: "זה זמן טוב מבחינתנו למשחק הזה"

חצי הגמר - משחק ראשוןהסתיים27/04/2021
ריאל מדריד
  • בנזמה (29)
1:1
  • (14) פוליסיק
צ'לסי

הרכבי הקבוצות

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. Alex Caparros, GettyImages
ימים לא קלים. זידאן/GettyImages, Alex Caparros

ריאל מדריד תארח מחר את צ'לסי למשחק הראשון במסגרת חצי גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00, ספורט 5), כשאלופת ספרד פוגשת את הבלוז אחרי ימים סוערים לבלאנקוס, שכוללים גם את פרשת הסופר ליג והאיומים מאופ"א וגם את הדעיכה האחרונה בליגה הספרדית, כשהקבוצה של זינאדין זידאן מתקשה לכבוש ולהרשים במסגרת המקומית ומאבדת נקודות חשובות במאבק האליפות הצמוד. צ'לסי, לעומת זאת, מגיעה במצב רוח טוב אחרי שניצחה 0:1 חשוב את ווסטהאם בחוץ בשבת ועלתה אל המקום הרביעי כשגם ליברפול מאבדת נקודות במאבק על מקום בין ארבע הראשונות בפרמיירליג.

ריאל מדריד תחסר את פרלאן מנדי, סרחיו ראמוס ולוקאס ואסקס הפצועים בעוד פדריקו ואלוורדה חיובי לקורונה וגם ייעדר. טוני קרוס היה בספק ולא שיחק בשבת מול בטיס, אבל הוא צפוי להתאושש בזמן ולפתוח בהרכב. בצ'לסי רק מתאו קובאצ'יץ' חסר. תומאס טוכל צפוי לעלות עם קאי האברץ כחלוץ כשבשני האגפים ישחקו טימו ורנר ומייסון מאונט.

רפאל וראן שחקן ריאל מדריד. Alex Caparros, GettyImages
מתכונן לאתגר פיזי וטקטי. וראן/GettyImages, Alex Caparros

"נצטרך להתכונן למשחק היטב מבחינה פיזית וטקטית", אמר היום רפאל וראן, בלמה הצרפתי של ריאל, שמתכונן לקרב מאתגר מול הקבוצה המאומנת של תומאס טוכל, "נצטרך לתת משחק מושלם ולהציג את המיטב שלנו. לצ'לסי יש שחקנים איכותיים בחלק הקדמי והיא יכולה לשחק בכמה שיטות שונות. חשוב מבחינתנו לדעת להתאים את עצמנו למה שנתמודד מולו".

וראן נשאל על סערת הסופר ליג ואיום ההשעיה: "אנחנו מתרכזים רק במה שאנחנו יכולים לשלוט עליו, שזה המאמץ שנשקיע בניסיון לנצח. שאר הדברים לא בשליטתנו. סופר ליג? אנחנו בתקופה שבה יש הרבה שאלות סביב הכדורגל, דברים יכולים להשתפר. יש הרבה דברים שאפשר לשפר, כמו לוח המשחקים שהוא דבר חשוב. אנחנו משחקים המון, וחייבים להתאחד כדי למצוא פתרונות". הבלם הצרפתי התייחס גם לחברו לקבוצה אדן הזאר, שבשבת חזר למגרשים, וכעת מתכונן למפגש מול קבוצתו לשעבר צ'לסי: "לאדן יש הרבה מוטיבציה, אנחנו מכירים את האיכויות שיש לאדן, והוא רוצה להוכיח את זה".

אתמול נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין אמר שהאנגליות שחזרו בהן מהקמת הסופר ליג יקבלו יחס אחר מאופ"א, בניגוד לריאל מדריד, יובנטוס וברצלונה שנשארו בליגה הסגורה - דבר שעלול להתבטא גם בשיפוט מחר. התקשורת הספרדית שאלה גם את וראן וגם את זידאן על הסוגיה, והצרפתי ענה: "האם אופ"א תשפיע על המשחק? אני לא מאמין. השופט יעשה את העבודה שלו, כמו תמיד. אנחנו רק חושבים על לשחק כדורגל. אי אפשר לחשוב שתהיה השפעה שלילית לסופר ליג".

ריאל מדריד עוברת את אחת העונות החלשות שלה מבחינה התקפית, כשהיא כובשת העונה רק 76 שערים ב-45 משחקים - ממוצע של 1.69 למשחק, הכי נמוך מאז 1999/2000. זידאן הבהיר שטוני קרוס יהיה בסגל ושהוא כשיר למשחק, בעוד פרלאן מנדי עדיין לא. לדברי המאמן הצרפתי, "לצ'לסי מגיע להיות בשלב הזה, כמו שלנו מגיע. נהיה חייבים לשחק שני משחקים טובים מאוד כדי לעבור".

"איך מנצחים את ריאל מדריד? אנחנו צריכים להיות עצמנו ולבטוח ביכולת וביתרונות שלנו", אמר תומאס טוכל, "אני מקווה שפשוט נשחק, ולא נחשוב יותר מדי. היו לנו משחקים קשים, משחקים גדולים ואנחנו מרגישים שזה זמן טוב בשבילנו לחצי הגמר. אנחנו רוצים לעלות לכר הדשא רעבים".

כריסטיאן פוליסיץ' הוסיף: "אחד המפתחות הוא לנסות ליהנות מחר. חצי גמר ליגת האלופות זה לא משחק שאתה מגיע אליו בכל יום. אני מחכה לזה כבר הרבה זמן. אנחנו מאוד מרוכזים בהכנות הרבות, אבל המפתח הוא קודם כל ליהנות. ריאל מדריד יריבה גדולה ונצטרך לשחק עם ביטחון, להאמין בעצמנו וביכולת שלנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully