וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור אשקלון: אריק אלפסי מונה במקומו של חנן הירשוביץ

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 12:51

זעזוע בשורות מוליכת הטבלה בליגה השנייה: אחרי שלושה הפסדים רצופים פיטרה ההנהלה את הירשוביץ ומינתה את אלפסי במקומו שימשיך איתה גם לליגת העל אם אכן היא תעלה. המנכ"ל פיני ביטון: "הרגשנו שאנחנו צריכים זעזוע"

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. יוסי ציפקיס
יעד חדש. אריק אלפסי/יוסי ציפקיס

מוליכת טבלת הליגה הלאומית אליצור אשקלון ביצעה היום (שני) זעזוע גדול, שבוע בלבד לפני תחילת הפלייאוף בליגה השנייה, כשפיטרה את המאמן חנן הירשוביץ ומינתה במקומו את אריק אלפסי שידריך את הקבוצה גם בליגת העל אם היא אכן תעלה.

"הרגשנו שאנחנו צריכים זעזוע, הקבוצה נכנסה למקום לא טוב והיא כבר הוכיחה בעבר שהיא קבוצה טובה", סיפר לוואלה! ספורט מנכ"ל הקבוצה פיני ביטון, "אנחנו מודים לחנן על כל מה שהוא עשה בשבילנו. אנחנו מקווים שאריק יוכל להחזיר אותנו למקום שאנחנו רוצים להיות בו".

אשקלון הבטיחה כבר לפני מספר שבועות את המקום הראשון בעונה הסדירה בליגה הלאומית, אך מיד לאחר שעשתה זאת החלה בצלילה שכללה שלוש תבוסות נגד מכבי קרית מוצקין, אליצור קרית אתא ואליצור נתניה. במועדון שואפים לתפוס את אחד משני הכרטיסים לליגת העל וכדי לעשות זאת יהיה עליהם לעבור שתי סדרות פלייאוף החל מהשבוע הבא. אלפסי העלה בעברו את ברק נתניה מהליגה הלאומית לליגת העל, ואימן את אשקלון במשך עונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully