וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת רוצה זיכיון ל-15 שנה. כלפון אמור להמשיך כיו"ר

26.4.2021 / 14:01

בעוד כחודש יפקע תוקף ההסכם בין ההתאחדות לכדורגל למנהלת שרוצה זיכיון חדש בהסכם רב שנתי. יו"ר המנהלת ארז כלפון אמור להמשיך בתפקידו למרות יחסיו עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון שעלו על שרטון

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

ההסכם בין ההתאחדות לכדורגל לבין מנהלת הליגות יסתיים בסוף החודש הבא עם סיום עונת הכדורגל בשתי הליגות המקצועניות. שבע שנים מאז הקמת מנהלת הליגות יפתחו בקרוב בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגות בשיחות על הסכם חדש. ההסכם המקורי עליו חתמו הצדדים בשנת 2014 היה לחמש שנים. הוא הוארך בשנתיים נוספות וכאמור בעוד כחודש ושבוע תוקפו יפקע.

לוואלה! ספורט נודע כי המנהלת מתכוונת לבקש זיכיון חדש לטווח ארוך של 15 שנים. גורמים במנהלת טוענים שהצדדים צריכים לסכם על חוזה חדש לשנים רבות כדי לתת שקט ויציבות למנהלת שהיא הגורם שמקבל מההתאחדות לכדורגל את הזכויות לניהול שתי הליגות המקצועניות בישראל. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון שכיהן בעבר גם כמנכ"ל מנהלת הליגות וגם כיושב הראש שלה, תומך לחלוטין בהמשך כינון מנהלת חזקה ועצמאית ולגמרי בעד הרעיון לו כאמור היה שותף, אך עדיין לא ברורה עמדתו בנוגע למספר השנים שצריך לכלול ההסכם החדש ולעוד סעיפים רבים בתוך ההסכם.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. דני מרון
גורמים שונים שמנסים כל העת להפשיר את היחסים עם אורן חסון. ארז כלפון/דני מרון

כידוע אורן חסון ויושב ראש המנהלת ארז כלפון לא נמצאים בקשר טוב מזה מספר חודשים. חסון אמר בכנות באחד הריאיונות שלו בוואלה!ספורט שהוא מודה כי כלפון והוא צריכים לקיים מערכת יחסים טובה יותר למען הכדורגל הישראלי ויש גורמים שונים שמנסים כל העת להפשיר את היחסים בין השניים שהיו בעבר מיודדים כאשר חסון אפילו חנך את כלפון ועשה לו תהליך חפיפה כשזה נכנס לתפקיד יושב ראש מנהלת הליגות.

בתוך כך, שאלה נוספת שעדיין לא סגורה היא האם כלפון ימשיך כיושב ראש המנהלת. אחרי סיום תהליך מכירת זכויות השידור לשנים הבאות ואחרי שצלח את שנת הקורונה עם רשת הביטחון לקבוצות, ההערכה בסביבתו של כלפון שהוא ימשיך בתפקיד לפחות לעוד שנה. ספק אם כלפון היה ממשיך, לו הקורונה היתה עדיין משתוללת בישראל ומשפיעה ישירות על הכדורגל. כידוע תחום העיסוק המרכזי של כלפון הוא יושב ראש קצא"א והשנה האחרונה היתה מאוד אינטנסיבית בכדורגל כך שספק אם היה ממשיך בשני כובעיו במצב עניינים דומה. אבל נראה שישראל יוצאת מהקורונה וההחלטה אתמול לפתוח את האיצטדיונים לקהל ללא הגבלה, רק מחזקת את התחושה שהכדורגל הישראלי יצא מהמשבר ולכן נראה כי כלפון לא יעזוב את התפקיד במנהלת.

בהנחה שדירקטוריון מנהלת הליגות בכדורגל יביע תמיכה ביושב הראש ונראה שאלה הם פני הדברים, כלפון אמור להמשיך גם לעונת המשחקים הבאה ואולי אף מעבר לכך.

עוד בוואלה!

מנהלות ליגות הכדורגל והכדורסל דורשים להסיר את המגבלות על מספר הצופים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully