וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב בנטל ואביטל גז זכו במרוץ גראן פונדו ערבה

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 11:51

פסטיבל האופניים היוקרתי, שמנה כ-1,000 רוכבי כביש, הסתיים: "מברכים על החזרה לשגרה אחרי שנה של סגרים"

מירוץ גראן פונדו ערבה. תומר פדר,
מירוץ גראן פונדו ערבה/תומר פדר

אביטל גז, 26, רוכבת נבחרת ישראל, סטודנטית לפיזיותרפיה, מאמנת טריאתלון ובעברה אלופת ישראל בטריאתלון, היא הזוכה בגראן פונדו ערבה במקצה העלית לנשים. המנצח הגדול בין הגברים הוא הוא אביב בנטל בן ה-18 ושלושה חודשים. אביב נחשף לספורט האופנים בגיל 10. תחילה הוא התמקד בעיקר באופני שטח, והיה רוכב עם אביו אופיר. עם הזמן, הוא התקדם. מזה חמש שנים הוא רוכב במסגרת קבוצת CCC. בקיץ 2018 הוא עבר משטח לרכיבת כביש ומתכנן להמשיך בפעילות האופנים גם בצבא, במסגרת של "ספורטאי פעיל".

פסטיבל האופניים גראן פונדו ערבה הבינלאומי 2021 יצא לדרך בערבה התיכונה, בהשתתפות כ- 1000 רוכבים ורוכבות מקצועיים וחובבי רכיבה, אשר השתתפו בשני מקצים עיקריים - גראן פונדו באורך 130 ק"מ ומיני פונדו באורך 56 ק"מ. גראן פונדו ערבה הבינלאומי, הינו אירוע אופני הכביש התחרותי הגדול והמשמעותי בישראל והוא התקיים השנה זו הפעם העשירית ברציפות. גולת הכותרת, הגראן פונדו, הוא מסלול שבחלקו נפתח במיוחד עבור הכבישונים והמיני פונדו הוא מקצה עממי יותר, המיועד גם למשפחות.

פסטיבל האופניים לרוכבי הכביש, גראן פונדו ערבה הבינלאומי 2021, הנו יוזמה של חברת גראן פונדו ישראל, בניהולם של הראל נחמני וחנן פרץ, אנשי מקצוע מהמובילים בתחום, בחסות המועצה האזורית ערבה תיכונה ובשת"פ עם איגוד האופניים הישראלי, משרד התיירות, משרד התרבות והספורט, המשרד לשיתוף פעולה אזורי, מרכז הפועל, והרלב"ד שיוצאים יחד עם מארגני המרוץ לקמפיין למען שמירה על בטיחות רוכבי האופנים בכבישים.

הראל נחמני, מיזמי האירוע: "אירוע האופניים גראן פונדו ערבה נערך זו השנה העשירית ברציפות באחד מהאזורים היפים והמיוחדים בעולם. האירוע פתוח לרוכבי ורוכבות אופניים בכל הגילאים, גברים ונשים, מקצוענים וחובבים, צעירים ומבוגרים, מהארץ ומהעולם ומסמל את כל מה שיפה בספורט רכיבת האופניים".

יורם ארנשטיין מנכ"ל מרכז הפועל מסר "רוכבי ומשתתפי מרוץ גראן פונדו, מרכז הפועל גאה להיות שותף לאחד מאירועי הספורט המרתקים במדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully