וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו רוח רפאים, המשחק לא עניין אותו"

הפורטוגלי קיבל את הציון הנמוך ביותר ביובנטוס אחרי התיקו נגד פיורנטינה: "זו תקופה חשוכה עבורו ועבור הקבוצה חסרת הנשמה"

שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. Gabriele Maltinti, GettyImages
"איבד את הקילר אינסטינקט בפירנצה". רונאלדו אתמול/GettyImages, Gabriele Maltinti

"יובנטוס קיבלה את גרסת רוח הרפאים של כריסטיאנו רונאלדו. במשחק השלישי שלו ברציפות ללא שער, הוא הסתובב על המגרש ונראה חסר עניין במשחק". כך כתבו הבוקר (שני) ב"קוריירה דלה סרה" אחרי ה-1:1 של יובנטוס בחוץ נגד פיורנטינה אתמול, שהשאיר את הגברת הזקנה בסכנה של איבוד המקום הרביעי ששווה כרטיס לליגת האלופות.

זו אכן התקופה הקשה ביותר של רונאלדו מאז שעזב את ריאל מדריד לאיטליה. אתמול נכתב ב"דיילי מייל" שגם הוא וגם יובנטוס מאוד רוצים להפריד כוחות, אבל "נראה שהוא לכוד בטורינו כי האפשרות שיעבור לריאל או מנצ'סטר יונייטד לא ריאלית".

הפורטוגלי קיבל אתמול ציון 4.5 ב"קוריירה" - הנמוך ביותר ביובנטוס ביחד עם ארון ראמזי. בעיתון כתבו: "משחק שלישי של רונאלדו ללא שער. היו לו שתי הזדמנויות, אבל הקילר אינסטינקט הרגיל שלו היה חסר. איבוד שלו במחצית המגרש של יובה כמעט עלה בספיגה".

בעיתון האיטלקי הוסיפו היום: "זו ממשיכה להיות תקופה חשוכה עבור יובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו. הקבוצה לא מחוברת ולפעמים נראית חסרת נשמה. המחצית הראשונה שלה בארטמיו פרנקי הייתה אסון. לפירלו אולי יש רעיונות, אבל הם נותרו בגדר תיאוריה בלבד כי הוא לא הצליח להביא אותם לידי ביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully