וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורה יוצא הדופן של השופטת ספיר ברמן הגיע לתקשורת הספורט העולמית: "היסטוריה בישראל"

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 12:43

ברחבי העולם מדווחים על השופטת ששינתה את מינה, ומופתעים שזה מגיע דווקא מכאן: "ישראל עומדת לעשות מהלך פורץ דרך בכדורגל העולמי, בענף שנוהג להיות שמרני"

השופט שגיא ברמן, טרם שינוי שמו - ספיר ברמן. באדיבות המצולמים
סיפור שהפך לבינלאומי. ברמן/באדיבות המצולמים

סיפורה יוצא הדופן של ספיר ברמן, שופטת הכדורגל הישראלית ששינתה את מינה ובעבר הייתה שגיא ברמן, זוכה לכותרות גם ברחבי העולם, ובתקשורת הספורט העולמית מדווחים בעניין על המהלך הלא שגרתי.

כזכור, איגוד השופטים יקיים מחר (שלישי) מסיבת עיתונאים במהלכה תודיע רשמית ספיר ברמן (לשעבר שגיא) על ההחלטה שלה לשנות את מינה ולהמשיך לשפוט כאישה תחת השם החדש שלה. בחודשים האחרונים ברמן עברה תהליך לשינוי מין, ומעוניינת להמשיך לשמש כשופטת באיגוד. בהתאחדות לכדורגל ובאיגוד השופטים תמכו בה לאורך כל הדרך. היא כבר עוברת טיפולים הורמונליים וצפויה בהמשך לעבור גם ניתוח לשינוי הג'נדר.

"ישראל סוערת", נכתב ב"אס" הספרדי, "הכדורגל הישראלי צפוי לעשות מהלך פורץ דרך בכדורגל העולמי, בענף שנוהג להיות שמרני בדברים האלה, עם השופטת שהודיעה שהיא מחליטה לשנות את מינה... ובאיגוד השופטים הישראלי הבהירו שהם מצפים ודורשים מהכדורגלנים ומהקבוצות לנהוג בטרנסג'נדרית בכבוד הנדרש".

כותרות בעולם על ספיר ברמן. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
כותרות בעולם על ספיר ברמן/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר
השופט שגיא ברמן. ברני ארדוב
השופט שגיא ברמן/ברני ארדוב
השופטת ספיר ברמן. מאור אלקסלסי
השופטת ספיר ברמן/מאור אלקסלסי

באיטליה נכתב בהפתעה ש"השופטת הטרנסג'נדרית הראשונה בהיסטוריה מגיעה מהכדורגל הישראלי", והדבר הגיע גם לתקשורת הסינית, שם צוין כי בעבר הייתה שופטת באנגליה שעברה ניתוח לשינוי מין, אבל בסין הבהירו: "זה עדיין מהלך היסטורי, מאחר שברמן תהיה הראשונה שעושה זאת בליגת הכדורגל הבכירה". גם ב"DW" הגרמני החמיאו להתנהלות של ראשי הכדורגל הישראלי, ומזכירים שבניגוד למקרה של השופטת האנגלייה, היא לא "נאלצה לחכות שנים ארוכות" בארון, בטרם חשפה את זהותה האמיתית כאישה.

לאחרונה ברמן כבר מופיעה במשחקים עם שיער ארוך יותר ועם סממנים נשיים. ברמן, 28, תשמש כשופטת רביעית במשחקי ליגת העל וכשופטת מרכזית בליגה הלאומית. ההחלטה אם להיות שופטת מרכזית בליגת העל תתקבל בהמשך על פי היכולת והציונים. העונה שפט שגיא ברמן מעט מאוד בליגת העל.

  • עוד באותו נושא:
  • ספיר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully