וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלב הבא: בפיב"א הציעו לנס ציונה כרטיס חופשי לליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 9:49

הכתומים עשויים לשחק במפעל הבכיר של פיב"א, אבל העובדה שיאלצו ככל הנראה לארח מחוץ לעיר גורמת ליו"ר יניב מזרחי להתלבט האם להמשיך לעונה רביעית ביורופקאפ. וגם: היכן עומדות התוכניות לבניית אולם חדש בעיר

שחקני עירוני נס ציונה חוגגים את הזכייה ביורופקאפ/צילום וידאו: אור שקדי, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עירוני נס ציונה חגגה אמש (ראשון) זכייה היסטורית ביורופקאפ אחרי ניצחון במשחק הגמר על סטאל אוסטרוב הפולנית 74:82. בכך הפכו הכתומים לקבוצה השלישית בתולדות ישראל שזוכה במפעל אירופי אחרי מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

בעצם הזכייה שלהם הבטיחה נס ציונה את מקומה ביורופקאפ לעונה רביעית ברציפות, אלא שבשיחה בין מזכ"ל פיב"א קמיל נובאק, שהיה בישראל במשך כל ימי הפיינל פור, ליו"ר נס ציונה יניב מזרחי, הציע נובאק למזרחי לקדם את נס ציונה לכיוון ליגת האלופות של פיב"א.

טל דן ושחקני עירוני נס ציונה מניפים את גביע היורופקאפ. ברני ארדוב
יארחו מחוץ לעיר? שחקני נס ציונה והגביע/ברני ארדוב

בניגוד ליורוליג, שם הזוכה במפעל המשני היורוקאפ זוכה בכרטיס למפעל הבכיר, בפיב"א הדבר אינו כך, אך השפעתו של נובאק גם על המפעל הבכיר של הארגון היא משמעותית ואם יבקש כרטיס חופשי לנס ציונה בסבירות גבוהה היא תזכה בו.

הבעיה של נס ציונה היא בכל הנוגע באולם לב המושבה שלא עומד בקריטריונים של ליגת האלופות. במועדון קיימת החלטה עקרונית לא לארח משחקים מחוץ לעיר, אלא שהכרטיס החופשי והזכייה עשויים לשנות את ההחלטה הזאת, כשהיו"ר מזרחי צפוי לקבל החלטה בתקופה הקרובה.

לגבי בניית אולם חדש, בנס ציונה מחכים למוצא פיו של ראש העיר שמואל בוקסר שמאז מינויו לפני כשנתיים, לא קידם את נושא בניית האולם החדש. בשנת 2018 אישרה המועצה העליונה לספורט תקציב של כמה מאות מיליוני שקלים להקמת אולמות ספורט, בין היתר בנס ציונה, כשגם מקום הוקצה לדבר, אך התקציב הוקפא לבסוף. יש לציין שאיצטדיון הכדורגל של נס ציונה נבנה ללא עזרה מהטוטו, ובנס ציונה מקווים לתזוזה בנושא זה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully