וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה מאושרת: "שיחקנו גם בשביל קובי רפואה"

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 9:23

במועדון החמיאו למאמן אחרי הניצחון על מכבי תל אביב: "מקצוען, מוכיח שהקבוצה חשובה לו". נוסבאום כבר מכין את העונה הבאה

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

שמחה אדירה בעירוני קרית שמונה אחרי הניצחון 0:2 על מכבי תל אביב. את מירב המחמאות סחט המאמן קובי רפואה, שלמרות שהוא לא ממשיך בעונה הבאה, ממשיך לעשות הכול כדי שהקבוצה תסיים במקום הרביעי שעשוי לזכות בכרטיס לאירופה. "קובי מגיע לכל האימונים כמו מקצוען ומוכיח שהקבוצה חשובה לו למרות שכבר לפני יותר מחודש הוא הבין שהוא לא ממשיך", אמר גורם בקבוצה, "אין ספק שהחיבור איתו מצוין ומגיע לו קרדיט ענק".

גם השחקנים החמיאו למאמן. "הרבה מאיתנו שיחקו גם בשבילו", אמר אחד מהם, "ידענו בדיוק מה יהיו החולשות של מכבי תל אביב ומה צריך לעשות. שיחקנו גם בלי סמואל בראון ויוג'ין אנסה ועדיין הצלחנו לנצח וגם לשמור על שער נקי".

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
זכה לשבחים. קהת/מאור אלקסלסי

גם השחקנים זכו אמש לשבחים ובראשם רועי קהת, יואב הופמייסטר, אורי דהן ומוחמד שכר. הארבעה הציגו משחק מצויין ובקבוצה מקווים שהם גם יהיו השלד בעונה הבאה. בקרית שמונה מנסים לרכוש את הופמייסטר או לשאול אותו לעונה נוספת מקבוצתו האוסטרית לאסק לינץ. דהן מחזיק בחוזה, אבל במועדון יודעים שיצטרכו לשדרג אותו אחרי עונה מצוינת במהלכה הוא זכה להתעניינות מלא מעט קבוצות אחרות בליגה.
.
אגב, למרות שעמיר נוסבאום עדיין לא מונה למאמן, לוואלה! ספורט נודע שבקבוצה כבר מכינים תשתיות לעונה הבאה בראשותו. מערך סקאוטינג יעמוד לרשותו של המאמן כאשר איזי שרצקי צפוי להנחית כמה שחקנים צעירים וכמה שחקנים מובילים.

עוד בוואלה!

עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully