וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד קורסת: "זכייה באליפות נראית כרגע מסובכת מדי"

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 8:23

הקולצ'ונרוס הפסידו בבילבאו ויאבדו את הפסגה לברצלונה אם תנצח בחמישי, סימאונה ספג ביקורת ("עלה עם מערך הגנתי מדי"), אך לא מוותר: "הקבוצה עם החסינות המנטאלית הגדולה יותר תזכה באליפות"

פליפה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
פליפה מדוכא/רויטרס

בסוף ינואר, במחזור ה-21 בליגה הספרדית, אתלטיקו מדריד ניצחה את קאדיס והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות. אמש (ראשון) הקולצ'ונרוס המאכזבים הפסידו 2:1 בחוץ לבילבאו וכרגע הם ממוקמים ראשונים רק בגלל משחק עודף על פני ברצלונה, שתכבוש את הפסגה אם תנצח ביום חמישי במשחק החסר שלה את גרנאדה. אתלטיקו קיבלה שאין לה יותר מדי על מה לשחק, אבל שער של איניגו מרטינס בדקה ה-86 סידר לבאסקים ניצחון ואולי יתברר כשער שהכתיר את ברצלונה, שעוד צריכה לארח את אתלטיקו בעוד שני מחזורים.

מה נשאר לשלוש המוליכות?

אתלטיקו מדריד:

אלצ'ה (חוץ)
ברצלונה (חוץ)
סוסיאדד (בית)
אוסאסונה (בית)
ויאדוליד (חוץ)

ברצלונה:

גרנאדה (בית)
ולנסיה (חוץ)
אתלטיקו מדריד (בית)
לבנטה (חוץ)
סלטה ויגו (בית)
אייבר (חוץ)

ריאל מדריד:

אוסאסונה (בית)
סביליה (בית)
גרנאדה (חוץ)
בילבאו (חוץ)
ויאריאל (בית)

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
עונה שהחלה בצורה נפלאה, תסתיים עם מפח נפש? לואיס סוארס מאוכזב/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו דיבר על סיכויי האליפות של קבוצתו ואמר: "אמרתי עוד לפני המשחק שמי שתהיה הכי חזקה מנטאלית תיקח אליפות. זה המפתח להצלחה, האיזון המנטאלי. ריאל מדריד וברצלונה בדרך כלל זוכות באליפות, חוץ מעונת 2014 שאנחנו זכינו. אבל ידענו ששתיהן לא יוותרו. האחריות על ההפסד הזה היא שלי, עשינו טעויות וצריך לתקן אותן".

קוקה ניסה להסביר את המפלה ואמר: "סיבכנו את עצמנו, הצלחנו להשוות במחצית השנייה אבל אז השחקן שלי ברח ממני וקבע 1:2. חייבים להמשיך הלאה ולנצח את המשחק הבא. רצינו לנצח. נמשיך להילחם, אנחנו מאמינים שאפשר לנצח את כל חמשת המחזורים שנותרו".

בספרד ביקרו חלק מההחלטות של דייגו סימאונה. "צ'ולו שוב טעה בגישה שלו למשחק, כשהתעקש על מערך הגנתי של 1-5-3-2", כתב חאבייר גומס מטלניאס מ"אס". "במחצית השנייה לקח לו יותר מדי זמן לבצע את השינויים, ואם אתה משווה, הדבר הכי בסיסי הוא לדאוג שלא תפסיד. זכייה באליפות נראית כעת מסובכת מדי, בקאמפ נואו הוא חייב יהיה לשחק כדי לנצח, לא לעשות תיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully