וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב: "הכישלון הוא של השחקנים". האוהדים תקפו את שחקני הקבוצות

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 23:00

הבעלים של בני יהודה תקף: "השחקנים אשמים למרות שאני בראש המערכת". אבוקסיס: "מקווה שנחזור לליגת העל בעונה הבאה". האוהדים ניסו לתקוף את שחקני שתי הקבוצות, בחדרה אמרו: "בושה וחרפה"

תקציר: בני יהודה - הפועל חדרה 3:2/ספורט1

למרות שבני יהודה עדיין לא ירדה סופית, הזהובים חזרו וסיכמו הערב (ראשון) את העונה שלהם כשהם אומרים "ירדנו ליגה". יוסי אבוקסיס ושחקניו הפסידו 3:2 להפועל חדרה ונותרו 7 נקודות מתחת לקו האדום כשבקופה יש 9. עשרות אוהדים המתינו בסיום מחוץ לבלומפילד וקראו "אברמוב מת, אברמוב מת".

שחקני שתי הקבוצות יצאו בליווי של כוחות אבטחה, כאשר האוהדים הזועמים מלווים אותם עד הרכבים שלהם ומגדפים. שחקנים בחדרה סיפרו שרדפו אחריהם והוסיפו: "בושה מה שהיה בחוץ, המשטרה הוציאו אותנו מהצד של הגדרות אבל עדיין האוהדים התקרבו וירקו עלינו".

שחקן בני יהודה דן מורי. דני מרון
הירידה עדיין לא רשמית, אבל בבני יהודה השלימו עם הגזירה/דני מרון
פאטוס בצ'יראי בני יהודה מאוכזב. דני מרון
בצ'יראי כבש צמד שלא הספיק/דני מרון

הבעלים ברק אברמוב אמר: "לא יורדים ליגה במשחק אחד אלא בעונה שלמה, לצערי כבר במחזור ה-10-11 ראינו שהדברים לא עובדים כפי שאנחנו רוצים והערב זה הפינאלה. הכישלון הוא של המערכת ואני ראש המערכת, אז מן הסתם הכישלון גם שלי. זה חלק מכדורגל וצריך ללמוד מטעויות".

אברמוב גם האשים את השחקנים: "הכישלון הוא גם של השחקנים, כי מי שמשחק זה השחקנים. יש לנו את התקציב ה-6-7 הכי גבוה בליגה, קבוצה ראויה מאוד לפלייאוף העליון, ובסוף השחקנים הם אלה שירדו ליגה. הכישלון הוא שלהם, האשמה היא שלהם, כמו שכשאנחנו מצליחים ההצלחה שלהם - כך גם הכישלון. לחטוף 2:2 בטדי זה לא ניהול, אלא שחקנים שמקבלים פיק ברכיים. אין לי טענות להם. הציפיות שלי היו מאוד גבוהות העונה ואולי זו היתה טעות, היה פה את התקציב הכי גבוה בתולדות בני יהודה".

אברמוב המשיך: "בכדורגל אין חוקים. בשנים של תקציבים יותר נמוכים היתה הצלחה אדירה. יוסי אבוקסיס יישאר, חד-משמעית, אם הוא זה שהיה פותח את העונה, לא היינו מגיעים למצב הזה. לצערי הוא לא הצליח להשפיע העונה, אבל כשנבנה ביחד, הדברים ייראו אחרת".

הבעלים סיכם: "התגובות של הקהל כלפי היו גם כשזכינו בגביעים וכשהיינו בטופ של הטופ, ולשם גם אחזיר אותו. לאוהדים יש בעיות עם עצמם, היו להם בעיות גם עם כל מי שהיה לפני. אני הולך בדרך שלי, גם אם נכשלתי, ואמשיך ללכת בדרך שלי. נמשיך לעשות הצלחות. המצב של המועדון הוא שאני נשאר. תהיה קבוצה טובה ונשוב לליגת העל".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. דני מרון
יישאר גם בלאומית. אבוקסיס/דני מרון
שחקני בני יהודה, מוחמד גדיר, ניב זריהן. דני מרון
הפנים אומרות הכול/דני מרון

"גם כשחתמתי לקחנו בחשבון שאולי נרד ליגה ואמרתי שאני אשאר ונחזיר את הקבוצה ביחד", אמר יוסי אבוקסיס, "כשהגעתי כבר היה קשה לעשות שינויים והעברות. רצינו לעשות, אבל לא הצלחנו. כנראה לא היינו מספיק טובים, צריך להגיד את האמת. עם הספיגות המאוחרות האלה והטעויות בדקות האחרונות - לא הגיע לנו להישאר. איך ברק אברמוב אמר לי? שמחנו ביחד, עכשיו אנחנו עצובים ביחד ובעזרת השם נחזור להיות שמחים ביחד".

אבוקסיס נשאל על כך שעזב את הפועל באר שבע לטובת בני יהודה והשיב: "הדרך שלי לא הייתה מסתיימת כמו שצריך בבאר שבע. בני יהודה זה מועדון שאני מאוד אוהב ומחובר אליו. כולנו ביחד טעינו בשנה הזו, כולם כולל כולם. ביחד גם נצא מהמצב הזה. לקבוצה כזו לא מגיע להישאר בעזרת השם נחזור לליגת העל בשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully