וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מציגה: "רמונטדה!". גריזמן מככב, קומאן אופטימי וגם הרכש בדרך

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 9:00

הצרפתי סידר ניצחון בוויאריאל עם צמד נהדר, המאמן שמר על אופטימיות זהירה: "תלויים בעצמנו", בתקשורת יודעים: "נס הדאבל הולך ומתקרב"

אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. Alberto Saiz, AP
סידר שלוש נקודות שיכולות להתברר כקריטיות/AP, Alberto Saiz

האם ברצלונה תצליח להדביק את אתלטיקו מדריד במאבק האליפות? הקבוצה של רונאלד קומאן ניצחה אמש (ראשון) 1:2 בחוץ את ויאריאל, ותוכל לעלות למקום הראשון בליגה הספרדית אם תנצח ביום חמישי את גרנאדה במשחק החסר שלה, אחרי שאתמול אתלטיקו מדריד הפסידה לאתלטיק בילבאו.

"רמונטדה!", קראה הבוקר הכותרת ב"מונדו דפורטיבו", על הקאמבק הגדול שהקבוצה עשתה אחרי הפתיחה הרעה מאוד של העונה, וב"ספורט" טוענים שהאליפות "קרובה יותר", כשכרגע הכול תלוי בברצלונה, שנראית כקבוצה בכושר הכי טוב מבין הטוענות לכתר. "נס הדאבל רק הולך ומתקרב", נכתב "בספורט", "אחרי הזכייה בגביע, בארסה מסתערת על האליפות".

אחרי שנתן הצגות בשלושת המשחקים האחרונים, ליאו מסי שבת מכיבושים, אבל אנטואן גריזמן היה כוכב המשחק הזה, כשצמד מהיר שלו סידר מהפך עוד במחצית הראשונה. לבארסה מצפים כעת שני משחקים מול גרנאדה ו-ולנסיה ואז היא תארח את אתלטיקו מדריד למשחק שעשוי להיות זה שיכריע את האליפות.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם אנטואן גריזמן. רויטרס
צמד חמד. גריזמן ומסי/רויטרס

"זו גאווה גדולה להיות בברצלונה", אמר גריזמן אחרי המשחק, "אני מנסה לעזור לקבוצה, אני חייב לעבוד עבורה. אנחנו רוצים לזכות באליפות. אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים שנשארו לנו, זו הדרך היחידה לזכות באליפות. זה לא יהיה קל, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה".

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה היה מרוצה מאוד מהמחצית הראשונה: "הייתה לנו מחצית ראשונה נהדרת, הגבנו יפה מאוד לגול שלהם. במחצית השנייה היו לנו יותר מדי איבודים".

על סיכויי האליפות: "אנחנו יודעים שאם ננצח את ששת המשחקים שנשארו לנו נזכה באליפות, אבל היריבות יקשו עלינו. נעשה כל שביכולתנו כדי לזכות באליפות. זה היה צעד גדול בדרך לשם. אף פעם לא אמרתי שלא אפשרי לזכות באליפות.

המאמן התייחס לעייפות המצטברת על הקבוצה שלו: "שיחקנו הרבה מאוד, במיוחד בגביע. היו הרבה הארכות שהתישו את הקבוצה. השבוע שיחקנו ביום חמישי וראשון, אבל קבוצות גדולות צריכות להיות רגילות ללו"ז כזה".

סרג'י רוברטו, שנכנס בהפסקה במקום סרג'יניו דסט, אמר: "הגעתי לברצלונה בגיל 14 ושיחקתי 300 משחקים. זו גאווה עבורי. אני מקווה שאשחק כאן עוד הרבה ונזכה בכמה שיותר תארים. אנחנו תלויים בעצמנו".

בנוסף, אוהדי הקבוצה התבשרו באופן עקיף על רכש - אחרי שאתמול פפ גווארדיולה הסביר למה אריק גארסיה לא שיחק בגמר גביע הליגה שבו מנצ'סטר סיטי ניצחה את טוטנהאם וזכתה בתואר. "אריק גארסיה הוא אחד השחקנים האהובים עליי, הייתי רוצה שיהיו לי 15 אריק גארסיה... הוא לא היה על הספסל כי אני חושב שהוא הולך לעבור לברצלונה".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את ויאריאל

לכתבה המלאה

בדצמבר ברצלונה הייתה יותר קרובה לקו האדום מאשר לליגת האלופות

מה נשאר לשלוש המוליכות?

אתלטיקו מדריד:

אלצ'ה (חוץ)
ברצלונה (חוץ)
סוסיאדד (בית)
אוסאסונה (בית)
ויאדוליד (חוץ)

ברצלונה:

גרנאדה (בית)
ולנסיה (חוץ)
אתלטיקו מדריד (בית)
לבנטה (חוץ)
סלטה ויגו (בית)
אייבר (חוץ)

ריאל מדריד:

אוסאסונה (בית)
סביליה (בית)
גרנאדה (חוץ)
בילבאו (חוץ)
ויאריאל (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully