וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מהללים את פפ, המנג'ר מצטנע: "קל לזכות בתארים בקבוצות גדולות"

"המנג'ר הטוב מכולם", "גאון": בממלכה פרגנו למאמן סיטי לאחר הזכייה בגביע הליגה, אך הוא עצמו פרגן לשחקנים. לאפורט: "זה מיוחד"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:1 על טוטנהאם בגמר גביע הליגה/ספורט1

מנצ'סטר סיטי זכתה הערב (ראשון) בתואר הראשון וככל הנראה לא האחרון שלה העונה, כשניצחה את טוטנהאם 0:1 בגמר גביע הליגה. אל מול 8,000 צופים בוומבלי שלטה האלופה שבדרך לכל אורך 90 הדקות, ולבסוף באה על שכרה עם נגיחה מדויקת של אמריק לאפורט בדקה ה-82.

"אימנתי במועדונוים גדולים, ברצלונה, באיירן מינכן, כאן, כך שקל לזכות בתארים", אמר פפ גווארדיולה לאחר התואר ה-30 בקריירת האימון שלו. "שיחקנו כדי לכבוש ואני מאושר שזכינו בתואר ראשון העונה, ובפעם הרביעית ברציפות במפעל. ב-33 המשחקים האחרונים שלנו, ניצחנו 30. זה מדהים. אנחנו משחקים עם אופי גדול".

לאפורט הוסיף: "אנחנו מאושרים לזכות שוב בתואר, זה מיוחד מאוד בגלל שהפסדנו בגביע האנגלי, אז רצינו משהו שישיב לנו את הביטחון. צריך לשמור על הקצב הזה ולזכות בעוד תארים. היה קשה כי טוטנהאם קבוצה טובה, אבל עשינו עבודה נהדרת".

ריאד מחרז בעיקר נהנה מחזרת הקהל: "זה עשה עבדל עצום, זה כל כך כיף לשחק מול אוהדים. אפילו מול 8,000, זה היה אדיר ואנחנו כבר מחכים שהכמות תגדל".

פרננדיניו, שהניף את התואר בפעם השישית (שיאן כל הזמנים, ביחד עם סרחיו אגוארו), אמר: "התחושה טובה מאוד, הגיע לנו לנצח כי ניסינו לכבוש כבר מהדקה הראשונה. אני גאה מאוד, לזכות שש פעמים זה מדהים, אני אסיר תודה לקבוצה הזו ועבור האוהדים, נהדר לראות אותם שוב באצטדיון".

בתקשורת האנגלית פרגנו לזוללת התארים. "לסיטי יש את המאמן הטוב ביותר", אמר גארי נוויל. "הוא בנה קבוצה חדשה בתוך 12 חודשים. הם כל כך דומיננטיים והכדורגל שלהם נפלא. המאזן שלו בגביע הליגה סנסציוני, הם היו צריכים לכבוש 3-4 שערים. טוטנהאם לא יכולה להתלונן".

חברו לרשת "סקיי" ג'יימי רדנאפ הוסיף: "היה פער עצום בכישרון, סיטי היתה עדיפה בהרבה, תענוג לצפות בה. גווארדיולה גאון, הם היו עדיפים על טוטנהאם בכל מובן אפשרי".

ריאן מייסון, שקיווה לחולל סנסציה בגיל 29, סיכם ואמר: "סיטי ארבע או חמש שנים לפנינו, יש להם את אותו מאמן כבר תקופה ארוכה ואת אותה שיטה. אנחנו גם רוצים להיראות כמוהם לטווח הארוך. השחקנים שלי היו מחויבים ב-100 אחוז, זה מאכזב לספוג ממצב נייח אבל החבר'ה נתנו הכול והשאירו הכול על הדשא. זה אומר הרבה שניסינו והאמנו בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully