וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירושלים CHALLENGE": מרוץ השליחים הראשון של ירושלים יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 17:32

מרוץ השליחים ירושלים CHALLENGE , בהפקת חברת כפיים, מעניק למשתתפים חווית ריצה ייחודית ושונה, העוברת במסלולים המאתגרים של הרי ירושלים כדוגמת עין לבן, יד קנדי וחירבת סעדים, באוויר הפתוח, אל מול נוף עוצר נשימה באחד המסלולים היפים בארץ

מירוץ השליחים של ירושלים. כפיים,
מרוץ השליחים של ירושלים/כפיים

עיריית ירושלים תקיים לראשונה בבירה את ירושלים CHALLENGE מרוץ שליחים הררי ומאתגר שייערך ביום שישי, כ"ה אייר תשפ"א ה-07.05.21 החל משעות הבוקר.

מרוץ השליחים מהווה את יריית הפתיחה לאירועי הספורט אביב-קיץ 2021 של אגף הספורט בעיריית ירושלים, הכוללים מגוון רחב של אירועים, מקצועיים ועממיים לכל המשפחה, אשר יתקיימו בחודשים הקרובים ברחבי העיר. מרוץ השליחים ירושלים CHALLENGE , בהפקת חברת כפיים, מעניק למשתתפים חווית ריצה ייחודית ושונה, העוברת במסלולים המאתגרים של הרי ירושלים כדוגמת עין לבן, יד קנדי וחירבת סעדים, באוויר הפתוח, אל מול נוף עוצר נשימה באחד המסלולים היפים בארץ.

אורך המסלול הכולל של מרוץ השליחים הינו כ-30 ק"מ והוא מחולק לארבעה מקטעים בני 6-10 ק"מ. כל קבוצת משתתפים תמנה בין 2-4 רצים/ות אשר יבחרו בעצמם את המקטעים אותם ירוצו ובסיום מקצה הריצה שלהם יעבירו שבב אלקטרוני, שיחליף את מוט השליחים המסורתי, לרץ הבא של אותה קבוצה - עד להשלמת כלל המקטעים. יצוין כי מדובר במרוץ שליחים תחרותי לכל דבר, עם מדידת זמנים בכל מקטע, כאשר הקבוצה שתסיים את המרוץ בשקלול הזמנים הטוב ביותר תוכתר כמנצחת.

מרוץ השליחים של ירושלים יוזנק בשעה 06:30 בבוקר ממתחם אקווריום ישראל (סמוך לגן החיות התנ"כי), שיהווה גם את נקודת הסיום. כמו -כן קיימת נקודת החלפה מרכזית בחירבת סעדים ולרשות הרצים יעמדו שאטלים ללא עלות מנקודת ההחלפה לקו הזינוק. האירוע יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הירוק ובתיאום ושיתוף פעולה עם משטרת ישראל ומד"א. כל משתתף במרוץ יקבל במתחם הזינוק ערכת ריצה הכוללת חולצה מנדפת זיעה, מספר חזה ואת שבב המדידה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני גאה להוציא לדרך את אירועי הספורט אביב-קיץ של עיריית ירושלים. החזרה המבורכת לשגרה כוללת את הפעילות הספורטיבית ואני קורא לכל תושבי העיר לקחת חלק - לרוץ, לרכוב ולשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully